הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בילי אייליש עושה היסטוריה: האמן הצעיר ביותר שנבחר להקליט את שיר הנושא מתוך הסרט המצליח
בילי אייליש, רק בת 18, כבר מצטרפת לרשימה הנכספת הכוללת זמרים כמו פול מקרטני, טינה טרנר ואפילו אדל. הזמרת הצעירה מתרגשת ומדברת על הכבוד הגדול שנפל בחלקה

בילי אייליש כובשת עוד פסגה - הפעם, הזמרת הצעירה רק בת 18 ונבחרה להקליט את שיר הנושא מתוך הסרט 'ג'יימס בונד' החדש -  "No Time To Die".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בילי אייליש

בכך מצטרפת הכוכבת הצעירה לרשימה אקסקלוסיבית של זמרים שתרמו את קולם לשיר הנושא מתוך הסרט האלמותי. זהו הסרט ה-25 בסדרה, ואייליש היא הזמרת הצעירה ביותר שנבחרה להקליט את שיר הנושא.

את השיר כתבו אייליש ואחיה, פיניאס אוקנול - בכך מצטרפים השניים לרשימה הכוללת בין היתר זמרים כמו פול מקרטני, גלדיס נייט, טום ג'ונס, טינה טרנר ואדל.

"זה מרגיש סוריאליסטי להיות חלק מזה. זהו כבוד גדול להיות חלק מסרט כל כך אגדי," שיתפה הזמרת בתחושותיה לאחר ההכרזה. "'ג'יימס בונד' הוא הסרט הכי מגניב שקיים. אני עדיין מתקשה להאמין".

"כתיבת שיר הנושא מתוך הסרט הוא דבר שחלמנו עליו כל חיינו. אין סרט, כזה המשלב מוזיקה, יותר סמלי מ'ג'ימס בונד', לדעתי. אנו מרגישים ברי מזל לקחת חלק בסדרה הקולנועית האגדית", כתב פיניאס בחשבון האינסטגרם שלו.

אייליש, שהשיגה לאחרונה שש מועמדויות לפרס הגראמי, היא הבחירה הטבעית עושה רושם.

שיר הנושא ומבצעו הפכו חלק אינטגרלי מהזכיון הקולנועי המצליח, שאם לשפוט מאירועי העבר - השיר בדרך כלל מזכה את הזמר התורן בהצלחה מסחרית, יחד עם ביקורות משבחות.

השיר הפופולארי ביותר, למרות שיש כאלה שיחלקו על כך, הוא "Live and Let Die" של פול מקרטני, משנת 1973 - הוא גם הראשון שהיה מועמד לפרס האקדמיה, והצליח לכבוש את המקום ה-2 במצעד הפזמונים. נציין כי דוראן דוראן וג'ון בארי הצליחו לכבוש את המקום הראשון במצעד, בשנת 1985, עם שירם "A View To Kill".

 

ג'יימס בונד היוצא - דניאל קרייג

הפרק האחרון בסדרת הסרטים המצליחה, בו יופיע דניאל קרייג כסוכן החשאי, יגיע לאקרנים במהלך חודש אפריל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE