הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"נמנע אסון גדול": תושבת פלורידה ניסתה להפעיל פצצה מאולתרת בסניף וולמארט
ערנותו של מאבטח, שבדיעבד סיפר כי האישה "התנהגה באופן חשוד", זכתה לשבחים מצד רשויות החוק בטמפה. נבדקת האפשרות שהחשודה סובלת מבעיות נפשיות, שכן היא בחרה להביא לחנות גם את בנה הקטן. היא אף התנגדה למעצרה ותואשם גם בתקיפת שוטר

תושבת פלורידה נעצרה במהלך סוף השבוע בחשד שניסתה להרכיב פצצה במהלך ביקור בסניף וולמארט בטמפה, כך על פי משרד השריף המקומי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אמילי סטאלרד על רקע הסניף של רשת וולמארט שבו נעצרה במהלך סוף השבוע (צילום: גוגל מפות / משרד השריף במחוז הילסבורו)

 

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית בעיר, אמילי סטאלרד בת ה-37 הרכיבה את הפצצה בעזרת צנצנת, אלכוהול ונר. היא הסתובבה בחנות ביחד עם בנה במשך כשעה, והעלתה את חשדו של מאבטח שהחל לעקוב אחריה.

בשלב מסוים, היא ניסתה להפעיל את הפצצה ע"י הדלקת הנר, אך למרבה המזל המאבטח הצליח לעצור אותה בעזרת סיוע מעובר אורח, שבהמשך התברר כשוטר שלא היה בתפקיד.

סטאלרד התנגדה בכוח למעצרה והחלה להשתולל בסניף, עד שבסוף הגיעו שוטרים נוספים שהצליחו להכניס אותה לניידת. לפי ההודעה שנמסרה ממשרד השריף במחוז הילסבורו, היא עתידה לעמוד לדין בגין ניסיון להצתה, ניסיון להפעלת חומר נפץ, התעללות בילד ותקיפת שוטר.

"אין כל ספק שהיו לה את כל החומרים הנחוצים כדי לגרום לנזק בממדים עצומים", אמר שריף המחוז, צ'אד קרוניסטר, שלא שכח לשבח את המאבטח, "ללא ערנותו של המאבטח ועזרתו של השוטר שנכח במקום במקרה, יתכן שהיא הייתה מצליחה לבצע את התוכנית ולפוצץ את חומר הנפץ בתוך הסניף. במקרה הזה נמנע אסון גדול. זו דוגמה מצוינת לאופן שבו פועל 'אם ראיתם משהו, אמרו משהו', והאירוע מוכיח שאתה לא חייב לתקל את הפושע כדי להיות גיבור".

 

 

חוקרי המשטרה עדיין לא יודעים לומר מה הניע את סטאלרד, אך ברשת פוקס המקומית דווח כי בעל הבית שלה טען שהיא ככל הנראה סובלת מבעיות נפשיות: "היא כל הזמן התלוננה שהבית שלה רדוף רוחות", הוא אמר.

מוקדם יותר היום הובאה סטאלרד בפני שופט במחוז, שהורה לא לשחררה עד להודעה חדשה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE