הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
העיר ניו יורק סירבה להסגירו ל-ICE והשוהה הבלתי חוקי אנס ורצח קשישה בת 92
הייתה זו בחירה קטלנית לשחרר חזרה אל הרחוב אדם שבמעצרו הראשון תקף ואיים בנשק, עכשיו הוא ניצב מול אישום חדש: רצח ואונס. חוקי ההגירה של ניו יורק הרגו את מריה פוארטס בת ה-92

רשויות ההגירה הפדרליות הודיעו אמש כי למהגר הבלתי חוקי המוחזק ברגעים אלה בידי ה-NYPD בשל תקיפה מינית ורצח מזוויע של אישה בת 92 בקווינס בשבוע שעבר היה צו גירוש שהעיר ניו יורק סירבה לכבד.

הרצח והאונס המחריד שביצע ראאז קאהן בן ה-21 במריה פוארטס בת ה-92 זכה לכותרות הראשיות של עיתוני ניו יורק בתחילת השבוע. הוא התרחש כאשר פוארטס יצאה לטיול לילי ליד שדרת ליברטי ורחוב 127 שברובע קווינס בחצות ליל השישי בינואר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מפלצת. ראז קאהן (צילום: ג'יאהד וואצ')

שם נתקלה בקאהן שהיה בדרך לביתו של חבר לאחר בילוי לילי. לפי החשד באחת מהסמטאות הצדדיות שליד רחוב 127 מצא קאהן את פוארטס שם תקף ואנס אותה בעודו מותיר אותה שוכבת בהכרה מעורפלת על הרצפה בקור המקפיא של ניו יורק.

פוארטס שכבה חצי ערומה במשך שעות מספר בטרם נמצאה  במקרה על ידי עובר אורח בשעה 2 לפנות בוקר. היא הובהלה לבית החולים האזורי בידי כוחות החירום, שם הוכרז על מותה.

פוארטס סבלה מחתכים במספר חלקי גופה כולל מקרעים באזור הנרתיק, בחיפוש אחר רמזים חוקרי ה-NYPD החלו לסקור צילומי אבטחה מבתי הרחוב בו נמצאה ובמקביל פרסמו תמונה של חשוד (קאהן) תוך בקשה מהציבור לסייע בהענקת מידע על הימצאו. היה זה דווקא אחיו של קאהן שהרים טלפון למשטרה ושהסגיר את אחיו.

ברגע המעצר הודה קאהן בביצוע הרצח. אך בימים האחרונים שינה גרסה והחל מוסר גרסה מבולבלת ומעט ביזארית "נפלתי, החגורה שלי נקרעה, מכנסיי נפלו, והפין שלי נפל אל תוך הפות שלה" מסר בשיחת טלפון לעיתון הדיילי ניוז וביקש לתאר את עצמו כקורבן שכן "גם אני בוכה בשל המקרה''.

בנה של פוארטס טען כי קאהן פשוט יודע מה מצפה לו מאחורי סורג ובריח ולכן הוא מספק תירוצים.

 

קאהן ופוארטס (צילום: New Yorker)

אך אמש כאמור נחשף פרט טראגי נוסף. עתה מסתבר כי רשות ההגירה האמריקנית ICE הגישה בקשה למעצרו של קאהן כבר בתחילת נובמבר, אך המדיניות הליברלית של העיר ניו יורק ביחס לשוהים בלתי חוקיים הפכה את מעצרו לבלתי אפשרי.

מעצר שיכל להשאיר את מריה פוארטס בין החיים ושעלה בחיי הסבתא האהובה מקווינס שכונתה "אשת החתולים", על ידי שכניה.

אחד מראשי ICE מסר כי צירוף המקרים הנוראי מראה כי מדיניותה של העיר ניו יורק "פגומה באופן מסוכן". "הייתה זו בחירה קטלנית לשחרר אדם מצו המעצר של ICE בחזרה לרחוב לאחר שבמעצרו הראשון התבצעה תקיפה ואיומים בנשק, עכשיו הוא מול אישומים חדשים, כולל רצח, מדיניות המקלט של ניו יורק מאיימת על בטיחות התושבים של חמשת הרובעים, העיר מגנה על פושעים בלתי חוקיים שאינם מראים התחשבות רבה בחוקי מדינתנו".

 

קאהן בידי השוטרים ביום חמישי שעבר (צילום: abc7ny)

קאהן ניצב מול אישומי רצח, התעללות מינית, מגע בכפייה, והתעללות מינית בחסר ישע, הוא צפוי ל-25 שנים עד מאסר עולם מאחורי סורג ובריח.

הוא מוחזק בכלא באי רייקרז בלא ערבות. היום הוא צפוי להופיע שוב בפני בית משפט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE