הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקרוא וליישם: 8 סודות טיפוח לעור הפנים שיעזרו לך להאט את הזמן והקמטים
הטיפים הבאים יעזרו לכם לשמור על עור פנים בריא וצעיר, אפילו כשהזמן עושה את שלו. מה שבטוח, כדאי לכם לקרוא את האייטם הבא לפני שאתכם מבקרים אצל הפלסטיקאי!

דבר אחד בטוח לגבי עור פנינו – אנו כמהים להישאר צעירים ומתוחים לנצח!

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (Shutterstock)

הבעיה היא שרובנו לא יודעים איך לעשות זאת ולשמור על בריאותו. הטיפים הבאים יעזרו לכם לשמור על עור פנים בריא וצעיר, אפילו כשהזמן עושה את שלו... כדאי לכם לקרוא את האייטם הבא לפני שאתכם מבקרים אצל הפלסטיקאי!

 

  1. יקר יותר הוא לאו דווקא טוב יותר

 

אילוסטרציה (Shutterstock)

קיים מגוון רחב של מוצרים בתעשיית ה'אנטי אייג'ינג', לרבות מוצרים בעלי תג מחיר מרקיע שחקים. זאת הסיבה שחשוב שתדעו שאפשרי בהחלט להשיג תוצאות טובות יותר בעזרת מוצרים זולים; אז נסו אותם לפני שאתם רוכשים את הקרם הכי יקר בחנות.

  1. שנו על גבכם

 

אילוסטרציה (Shutterstock)

שינה על הצד או על הבטן תורמת להיווצרות קמטים. דעו לכם שרופאי עור מיד יודעים אם אתם ישנים על הגב או לא. שינה על הגב אולי תגרום לכם לנחור קצת, אבל לפחות תהיו מתוחים בבוקר.

  1. שימו לב לנזקי השמש גם כשאתם ברכב

 

אילוסטרציה (Shutterstock)

השמש מסוכנת במיוחד בזמן הנהיגה. הסיבה – אני לא מרגישים אותה כשהמזגן פועל. צריך לזכור שקרני השמש חודרות דרך שמשות האוטו ומגיעות לעורנו. כדי להימנע מקמטים ומזרים אחרים, זכרו להתמרח במקדם הגנה, גם אם אתם סתם יוצאים לסיבוב 'דאווין'.

  1. תדבקו במוצרי קוסמטיקה שאתם מכירים

 

אילוסטרציה (Shutterstock)

מוצרים רבים מוחלפים לעיתים תכופות. תוצאותיו של מוצר כזה או אחר נראות לעין אך 21 ימים מתחילת השימוש. אז אם אתם רוצים לראות תוצאות, במיוחד בתחום האנטי-אייג'ינג, שימרו על אותה הרוטינה, ולאורך זמן.

  1. טיפוח הגבות ישיג מראה של מתיחת פנים

 

אילוסטרציה (Shutterstock)

בחלוף השנים, קמטים עלולים ליצור מראה עצוב או כועס, במיוחד באזור המצח והעיניים. רופאים לא ימליצו על כך, אך לפני שאתם עושים מתיחת פנים או זריקה, או שתיים, נסו לטפח את הגבות שלכם. טיפוח שכזה יצור את האשליה, במיוחד עם תבחרו לעשות זאת באופן מקצועי. עיצוב, אפילו עדין של הגבות, יכול לשנות את מראה הפנים.

  1. אנו לא מתמרחים מספיק

 

אילוסטרציה (Shutterstock)

רבים מאיתנו שוכחים שהשמש יכולה להזיק לעורנו, גם כשמעונן בחוץ – השמש שם, היא אך מסתתרת מאחורה. כדי למעט בנזקים מומלץ להשתמש במקדם הגנה, או יותר טוב, קרם לחות המגן נגד השמש (בעל SPF). מספר פעמים ביום, בהתחשב ברמת ההיחשפות לשמש. היא ללא ספק ה-'MVP' של הרשימה, אל תטעו.

  1. קרם איכותי וטוב משיג תוצאות דומות להליכים כירורגיים

 

אילוסטרציה (Shutterstock)

הליך כמו הרמת עפעפיים ישיג תוצאות נראות לעין, והאמת היא שקרם יכול לעשות גם הוא עבודה טובה ומספקת. פחות כואבות. יש אך להקפיד על שימוש קבוע ובהתאם להוראות.

  1. אמצו הבעת פנים נינוחה

 

אילוסטרציה (Shutterstock)

שאנו מתבגרים, עורנו מאבד מן האלסטיות הטבעית שלו ומתחיל להשתקע ולהתחקות אחר הבעות פנינו. אם אתם מזעיפים רוב היו, אל תתפלאו כשתתחילו לראות קמטים באזור הפה והמצח. תשמרו על הבעת פנים רגועה ונינוחה וכך גם עורכם יראה רגוע ונינוח.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE