הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: עיריית קלבסס הורתה לדייר להסיר את הכרזות האנטישמיות מחלון ביתו
בפוסטרים נכתבו אמירות כנגד יהודים, אך באחד מהם הדייר דווקא הזדהה כיהודי. עוד נכתבו איומים כנגד הנשיא טראמפ, סגנו מייק פנס וסנאטור מיוטה. ראשת העיר היהודייה אמרה שהם יוסרו תוך יממה

אלישיה ויינטראוב, ראשת העיר היהודייה של קלבסס, הורתה להוריד את הפוסטרים ובהם צלבי קרס ואיומים כנגד הנשיא טראמפ שנתלו מחוץ לדירה בעיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכרזות שנתלו על מרפסת הדירה בקלבסס (צילום: פוקס 11)

 

כזכור, אתמול דיווחנו כי הכרזות הפוגעניות, שכללו את הסימן המזוהה עם הנאצים ואמירות כגון "מוות לאמריקה", נתלו על דירה בקומה השניה בקומפלקס במערב וואלי לוס אנג'לס. ויינטראוב אמרה אתמול ש"העובדה שמישהו מרגיש מספיק בטוח כדי לתלות דברי שנאה בביתו גורמת לכולנו לחלחלה".

היום היא הוסיפה להודעתה המקורית ואמרה ש"בעל הבית קיבל הודעה שעליו להסיר את התוכן הפוגעני בתוך 24 שעות מכיוון שהוא כולל קללות ואיומים לפגוע באחרים".

למעשה, הדיווח הראשוני התקבל דווקא במוקד המשטרה בלוס אנג'לס, אך היות שמדובר בעיר בפני עצמה הנושא הועבר לטיפול של משטרת קלבסס. בעיר כ-23 אלף תושבים, והקהילה היהודית בה היא אחת הגדולות בכל דרום קליפורניה.

על הכרזות נכתב, בין היתר, איומים כנגד הנשיא טראמפ, סגן הנשיא מייק פנס וסנאטור מיט רומני מיוטה. על אף שמופיע צלב קרס, באחד הפוסטרים כתב הדייר כי הוא בעצמו יהודי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE