הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשד: ישראלי הטריד מינית ו-"כלא" את הנוסעת במושב
לפי הדיווחים, רשויות החוק בסן פרנסיסקו עצרו את הגבר לאחר סדרת מעשים מגונים שביצע בנוסעת שישבה לידו בטיסה מנתב"ג, לרבות ניסיון לפתוח את חולצתה, משיכת ידה לעבר איבר מינו ועוד. בחקירתו טען כי המעשים היו "הדדיים ובהסכמה מלאה"

אזרח ישראלי נעצר בתחילת השבוע בחשד שתקף מינית נוסעת שישבה לידו בטיסה מתל אביב לסן פרנסיסקו, כך עולה מכתב האישום שהוגש לבית המשפט הפדרלי בצפון קליפורניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, יעקב לוי אלבז, נעצר עם הנחיתה בסן פרנסיסקו (צילום: Shutterstock)

 

כלי תקשורת מקומיים מדווחים כי החשוד הוא יעקב לוי אלבז, אשר הובא בפני שופט ביום שני האחרון והואשם בכך שנגע בקורבן ללא הסכמתה ואף חשף את איבר מינו. האישה דיווחה על המעשה במהלך הטיסה והועברה למושב אחר, ועם הנחיתה בסן פרנסיסקו אלבז נעצר.

לפי הודעת משרד התובע הפדרלי בצפון קליפורניה, אלבז "הודה שנשך את האישה בכתפה", אך טען כי המגע המיני היה הדדי ובהסכמה מלאה. עוד דווח כי האישה תיעדה לפחות חלק מהתקיפה באמצעות הסמארטפון, ובסרטון שהראתה לחוקרים ניתן לשמוע אותה כשהיא מבקשת מאלבז להפסיק.

שלשום (רביעי) אלבז הפקיד את דרכונו בבית המשפט ושוחרר לאחר ששילם דמי ערבות בסך 50 אלף דולר.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

האישה ככל הנראה ישראלית, שכן בתלונה נכתב שהיא שוחחה עם אלבז בעברית (שמה לא צוין בהגשת התלונה). לפי הדיווחים, האישה טענה שאלבז "התחיל איתה וגרם לה לאי-נוחות" בתום שיחה קצרה שהתקיימה ביניהם. לטענתה, אלבז ניסה לפתוח את הכפתורים בחולצה שלה ושלח יד לעבר המכנס שלה. עוד נטען כי הוא משך את ידה לעבר איבר מינו, והסתיר את המעשה בעזרת מעיל.

"היא התחננה בפניו שיעזוב אותה בשקט וביקשה ממנו לא לגעת בו", נכתב בתלונה ונטען כי היא ביקשה ממנו לאפשר לה לצאת מהמושב כדי ללכת לשירותים מספר פעמים, אך הוא סירב. בשלב מסוים, אלבז קם כדי להשתמש בשירותים בעצמו, והאישה ניצלה את ההזדמנות כדי לקום מהמושב ולדווח על המקרה לצוות הטיסה.

כאמור, האישה הצליחה לצלם שלושה סרטונים שבהם היא מבקשת מאלבז להניח לה, ובלפחות אחד מהם הוא מאיים לפגוע בה אם היא לא תעשה כפי שהוא דורש. בעזרת מתורגמן, חוקרי ה-FBI בחנו את הצילומים ואישרו כי האישה דרשה מאלבז להפסיק את מעשיו מספר פעמים.

בחקירתו טען אלבז שהאישה התחילה איתו, הציעה לקיים עמו יחסי מין וביקשה ממנו לשים עוד בושם תוך כדי שהיא התנשקה איתו. בניגוד למה שתועד בסרטונים, אלבז אף טען כי היא מעולם לא ביקשה ממנו להפסיק: "אם היא לא הייתה רוצה שמשהו יקרה, היא לא הייתה צריכה להציע לקיים יחסי מין", הוא אמר.

 

יונייטד ואל על מפעילות טיסות בקו ת"א-סן פרנסיסקו, אך בתלונה לא צוין באיזה מהן התרחשה התקיפה (צילום: Shutterstock)

 

בתלונה לא צוין מתי האירוע בטיסה התרחש, ובאיזה חברת תעופה מדובר. עם זאת, מדובר בקו שבו טסות רק שתי חברות: אל על ויונייטד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE