הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: נער בן 14 ניסה להבריח קריסטל מת' בשווי 100 אלף דולר
לפי אנשי ה-CBP, הנער נעצר ביחד עם אדם בוגר ושני קטינים נוספים לאחר שכלב גישוש התריע על הימצאות של החומר האסור ברכבם כאשר הם עברו במחסום באזור סן דייגו. בחודשים האחרונים הצליחו רשויות ההגירה לסכל הברחות של מת' בשווי העולה על 40 מיליון דולר

רשויות החוק בדרום קליפורניה סיכלו הברחת סמים מסוג קריסטל מת' לאחר שנער בן 14 נעצר בנקודת ביקורת של סוכנות המכס והגנת הגבולות של ארצות הברית (CBP) בסמוך לעיירה חאמול, ממזרח לסן דייגו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סמים בשווי מאה אלף דולר הוחבאו ברכב והוצמדו לגופו של הנער (צילום: CBP)

 

הנער, אזרח מקסיקני, נכנס לארצות הברית ביחד עם אדם בוגר ושני קטינים נוספים ביום שני האחרון. הם נסעו ברכב בכביש מספר 94 כאשר הגיעו לנקודת הביקורת של ה-CBP. בזמן שהסוכנים תשאלו את הארבעה לגבי יעדם הסופי, כלב גישוש התריע על הימצאות של סמים בתוך מכונית הג'טה הישנה.

במהלך חיפוש אותרו 54 פאונד (כ-25 וחצי ק"ג) של מת' שהודבקו סביב גופו של הנער, כמו גם בשלושה תיקים שאותרו ברכב עצמו. לפי ההערכות, שווי הסמים ברחוב נאמד ב-102 אלף דולר. 

ארבעת יושבי הרכב נעצרו: הנער בן ה-14 שעליו נמצאו הסמים ונער נוסף כבן 16 הם אזרחי מקסיקו, הנהג בן ה-34 ונער נוסף, גם הוא בן 16, הם אזרחים אמריקאים. בשלושה וחצי החודשים האחרונים, סוכני ה-CBP באזור דרום קליפורניה הצליחו לסכל הברחה של מת' בשווי 42 מיליון דולר, כך על פי הארגון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE