הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פריצה אלימה במחוז לוס אנג'לס: אזקו את המשפחה וגנבו את כספם
כשהם חמושים באקדחים, רעולי פנים פרצו אל הבית בוויטייר וכפתו את קרובי המשפחה, ביניהם גם ילד. באותה שעה הגיעה בת המשפחה לבית והצליחה להימלט בחזרה אל האובר שבו נסעה, וביחד עם הנהג הם הזעיקו את המשטרה

רעולי פנים חמושים פרצו אמש (חמישי) לבית בעיר וויטייר שבמחוז לו אנג'לס, אזקו את בני המשפחה - ביניהם לפחות ילד אחד - וגנבו רכוש ומזומן, כך על פי משרד השריף המקומי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות רבים של המשטרה הגיעו לשכונה השקטה בוויטייר בעקבות המקרה החריג (צילום: OSTV)

 

התקרית האלימה התרחשה בסביבות השעה 9:30 כאשר אחד מדיירי הבית הוציא את פחי הזבל לכיוון הכביש. לפי משרד השריף, שניים מהדיירים נפצעו: "אחד מהם נפצע כשהתנגד לפורצים בשלבים הראשונים של האירוע, השני הוכה בפניו, ככל הנראה בעזרת אקדח".

תחילה, רק ארבעה בני משפחה היו בבית. קרובת משפחה נוספת הורדה מחוץ לבית ע"י נהג אובר, וכשהיא נכנסה לבית החמושים ניסו לתפוס אותה. "למרבה המזל היא הצליחה להימלט מהבית ולצעוק לעבר נהג האובר שזה עתה הוריד אותה. הוא עצר וסייע להזעיק את המשטרה", הסבירו במשרד השריף.

 

 

עד אותו רגע, החמושים הצליחו לגנוב סכום של כ-500 דולר מהארנק של אחד מדיירי הבית, כמו גם מספר חפצים יקרי ערך. ככל הנראה הם התכוונו לפרוץ לכספת - או לכל הפחות להכריח את המשפחה לפתוח אותה - אך העובדה שהבחורה הצעירה הצליחה לברוח גרמה להם לנטוש את התוכנית. הם ברחו במכונית שחורה, ככל הנראה מסוג דודג' צ'רג'ר.

 

זירת האירוע מחוץ לבית בוויטייר, אמש (צילום: OSTV)

 

חוקרי המשטרה הסתובבו אמר בשכונה וחיפשו אחר מצלמות אבטחה ביתיות שאולי הצליחו לתעד את מכוניתם של החמושים, אולם נכון לשעות הבוקר של יום שישי טרם פורסם תיאור מדויק יותר של החשודים או של רכב המילוט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE