הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרוג ופצועים במפולת שלגים באתר סקי בקליפורניה
מסיבה שטרם התבררה, כמויות גדולות של שלג החלו לזרום על גבי מורדות ההרים באזור אגם טאהו. אל בית החולים המקומי הובהל אחד הפצועים, שהוכנס לניתוח חירום. מותו של תושב קליפורניה בן 34 נקבע במקום

מפולת שלגים התרחשה מוקדם יותר היום (שישי) באתר סקי פופולארי באזור אגם טאהו בצפון קליפורניה. לפי רשויות החוק, גופתו של הרוג אחד אותרה, ואילו פצוע נוסף פונה לבית החולים במצב קשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יותר מחצי מטר של שלג ירד באזור אתר הסקי ביממה האחרונה (צילום: AP)

 

האירוע קרה באתר הסקין Alpine Meadows בצפון-מערב האגם. הפצוע סובל מפגיעה קשה בפלג גופו התחתון, והוא הוכנס לניתוח בהול בבית החולים מקומי, כך על פי מייקל פאוורס ממשרד השריף של מחוז פלאסר. ההרוג זוהה כקול קומסטוק בן ה-34 מהעיירה הסמוכה בליירסדן.

מעבר לשניהם, כמה פציעות קלות נרשמו בקרב אנשים נוספים שבילו באזור, אך הם קיבלו טיפול ראשוני ע"י פרמדיקים ולא נזקקו לאישפוז.

לפי שירות מזג האוויר הלאומי (NWS), סערה חורפית קשה במיוחד חלפה באזור בימים האחרונים והביאה עמה 25 אינץ' (כ-63 ס"מ) של שלג באזור אתר הסקי. האירוע התחיל בסביבות השעה 10:00 בבוקר, ובמשרד השריף חששו כי ישנם נעדרים, אך בסביבות השעה 1:00 בצהריים הודיעו המחלצים כי הצליחו לאתר את כל מי שנכח באתר הסקי.

 

 

במשרד השריף וב-NWS לא יודעים לומר בשלב זה מה הוביל לאירוע הטרגי. מדובר באותו אתר סקי שבו התרחש אסון כבד במרץ 1982, אז מפולת שלגים הובילה למותם של שבעה בני אדם. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE