הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"נשלח את תומכי טראמפ למחנות ריכוז"
קמפיינר בכיר של ברני סנדרס: מיליארדרים יעבדו בפרך, שמרנים יעברו חינוך מחדש 'כדי לא להיות נאצים', ועיר מרכזית בארה"ב 'תעלה בלהבות' במידה וסנדרס לא יבחר למועמד הדמוקרטי לנשיאות.

בסרטון שתועד במצלמה נסתרת ושפורסם השבוע על ידי ארגון התקשורת העצמאי 'פרוג'קט ווראטאס' נראה אחד מבכירי הקמפיינרים של ברני סנדרס אומר כי מחנות הריכוז הסובייטים (גולאג) בהם מתו למעלה ממיליון וחצי בני אדם היו תופעה חיובית וכי יש לשלוח תומכי טראמפ ומיליארדים למחנות שכאלה עבור חינוך מחדש.

בסרטון שהתפרסם השבוע בתכנית "טאקר קרלסון הלילה" של ערוץ פוקס ניוז נראה קייל יורק פעיל שטחי בכיר בקמפיין של המועמד היהודי לנשיאות אומר כי הגולאג היה 'לגיטימי' וכי ה-CIA היה סתם ביקורתי לגבי מחנות הריכוז.

 "אנשים קיבלו שכר מחייה בגולאג, היו ביקורים, הגולאגים רק נועדו לחינוך מחדש", טען יורק שאימץ לעצמו היסטוריה אלטרנטיבית.

אך לא רק בהיסטוריה עסק יורק, הפעיל גם תועד בעדשת המצלמה הנסתרת מודיע כי תומכי טראמפ יזכו לחינוך מחדש במידה וסנדרס יזכה בבחירות, "עלינו לנסות את זה, בגרמניה הנאצית רבים מהאוכלוסייה עברו תהליך שכזה, גרמניה הוציאה מיליארדים על חינוך כדי שאנשיה לא יהיו נאצים, כנראה שנצטרך לעשות את אותו הדבר כאן. וזו הסיבה מדוע ברני בעד חינוך חינם לכולם כי חייבים ללמד אותם לא להיות נאצים". 

ואם תומכי טראמפ חושבים שרק הם יזכו לחינוך מחדש, הרי שכדאי גם למיליארדרים להתכונן. שכן עבורם מציע יורק יום עבודה בן 12 שעות המורכב מסחיבת לבנים כדי "שילמדו מה זה להיות אנשי מעמד הפועלים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יורק וסנדרס (צילום: The Pluralist)

לקראת סוף הסרטון מזהיר יורק את העיר מילווקי המארחת את הועידה הדמוקרטית הלאומית כי העיר "תישרף בלהבות" ותחווה מהומות בסדר הגודל של אלה שהיו בשיקגו בשנת 1968, אם סנדרס לא יזכה בבחירות הדמוקרטיות לנשיאות,

מייסד פרויקט ווראטס ג'יימס אוקיף הודיע כי סרטונים נוספים של אנשי קמפיין סנדרס בדרך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE