הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי הפרידה: ריהאנה נצפתה מקורבת במיוחד לראפר אייסאפ רוקי
הראפר שעדיין מתאושש מהבעיות המשפטיות בשבדיה תועד ביחד עם הכוכבת הבינלאומית במהלך אירוע הצדקה שנערך בברוקלין. על אף שהשניים הכחישו בעבר שהם נמצאים בקשר רומנטי כלשהו, התמונה של השניים בצמוד לפרידתה של ריהאנה מבן זוגה הציתו מחדש את חרושת השמועות

לא עבר זמן רב מאז נפרדו דרכיהם של הכוכבת הבינלאומית ריהאנט והמיליארדר הסעודי ג'אמיל חאסן. הזוג, שניסה לשמור על קשר הרחק מעדשות המצלמות בשלוש השנים האחרונות, נפרד סופית - כך אישרו מקורות הקרובים לזמרת לפני כשבוע ימים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ריהאנה ואייסאפ רוקי מאחורי הקלעים במופע צדקה בברוקלין (צילום: ספלאש)

 

ריהאנה לא התאבלה על הפרידה יותר מדי שכן כבר בשישי האחרון נצפתה מפזרת חיוכים לכל עבר כשהיא קרובה מתמיד לידידה הוותיק הראפר אייסאפ (במקור A$AP) רוקי. כל זאת במסגרת מופע צדקה בברוקלין למען אמנים מכורים, Day Yams ,שמארגן הראפר מדי שנה זכר חברו שייסד את הרכב ההיפ-הופ המקורי בו הוא חבר.

הכוכבת הבינלאומית לא לקחה חלק בקונצרט אך נראתה מאחורי הקלעים מחוייכת ומשובבת במיוחד לצדו של הראפר. לשניים היכרות רבת שנים. עוד ב-2013 הצמד נתפס מתנשק מחוץ לסט צילומי קליפ, אך רוקי ניפץ את הספקולציות על רומן באומרו שיחסיהם אפלטוניים בלבד.

במהלך החודשים האחרונים השניים הפציעו יחדיו במספר אירועים פומביים. אחד הבולטים מהם היה באוקטובר האחרון כשרירי השתתפה בבאטל ראפ עם להקתו והייתה צמודה אליו מאד. לרגע אחד הוא אפילו חיבק אותה קרוב מהצד וזה נראה שהיא מרגישה לגמרי בבית בחברתו.

אפיזודה אחרת נרשמה במהלך טקס פרסי האופנה הבריטיים בתחילת דצמבר כשרוקי לבש את מותג האופנה שלה ורירי לא איחרה לפרסם את התמונות ברשתות החברתיות. אך המקרה המסקרן מכולם התרחש בחודש האחרון כשריהאנה הפתיעה שנצפתה בין אנשים רבים בהופעתו של הראפר בשטוקהולם. הם לא צולמו יחדיו אך מקורות מספרים שהכוכבת טסה לשוודיה במיוחד בשביל ההופעה.

בכל מקרה, אנו מאחלים לרירי הרבה הצלחה בכל זוגיות שתבוא, בתקווה רבה שהפעם היא לא תתבייש לשתף!

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE