הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות ויכוח על פינוי דירה: 2 שוטרים נורו למוות, חשש לחיי שתי נשים נוספות
החשוד התבצר בבית בהוואי והצית אותו, וככל הנראה גם שתי הדיירות נספו בטרגדיה הקשה. מפקדת המשטרה המקומית ספדה לשוטרים: "הם היו כמו הילדים שלי", היא אמרה; החשוד, יליד צ'כיה, גם ככל הנראה מת בשריפה, אך גופתו טרם אותרה. עוד קודם לכן הוא פצע קשה את בעלת הבית, שהגיעה למקום כדי להגיש נגדו צו פינוי

שני שוטרים בהוואי נורו למוות אתמול (ראשון) בסמוך לבירת המדינה, הונולולו. היורה ככל הנראה הצית את הבית ולאחר מכן התאבד, וקיים חשש כבד לחיי שתי נשים שגרו באותו בית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, אתמול בהונולולו (צילום: AP)

 

לפי מכבי האש בעיר, השריפה התפשטה במהירות והרסה שישה בתים נוספים, ונזק כבד הוסב לבתים רבים בשכונה היוקרתית "דיאמונד הד". האירוע החל בשעות הצהריים כאשר המשטרה הוזעקה למקום וגילתה את בעלת הבית כשהיא סובלת מפצע דקירה. החשוד בדקירה הוא דייר הבית, ג'רי האנל, בעל עבר פלילי עשיר.

האנל פתח באש לעבר השוטרים שהגיעו למקום והרג את טיפאני אנריקז וקוואליקי קאלאמה, שניהם ממשטרת הונולולו. כאמור, לאחר מכן האנל ככל הנראה הצית את הבית שבו התבצר ביחד עם שתי דיירות נוספות, שככל הנראה נספו בשריפה.

"הם היו כמו ילדים שלי", אמרה סוזן באלארד, מפקדת המשטרה המקומית, "הכרתי את שניהם ברמה האישית", היא הוסיפה.

 

טיפאני אנריקז וקוואליקי קאלאמה, שני השוטרים שנורו למוות ע"י האנל (צילום: AP / משטרת הונולולו)

 

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי בעלת הבית הגיעה למקום כדי להגיש להאנל צו פינוי. עוד דווח כי האנל גר בבית ללא שכר דירה, ובמקום הוא סיפק שירותי תחזוקה לכלל הבתים השייכים לשכונה המגודרת. ג'ונתן בורג', עורך דין המייצג את בעלת הבית, אמר שהיא "הכירה את האנל במשך הרבה זמן, אך ביקשה שיצא מהבית לאחר שהחליטה לחזור לגור בו".

עוד הוסיף בורג' כי האנל סבל מבעיות נפשיות והיה מעורב בהליכים משפטים שנפתחו נגדו בחמש השנים האחרונות, לרבות שלושה צווי הרחקה שהוצאו נגדו ע"י דיירי השכונה. האנל, יליד צ'כיה, היה אמור לשוב לבית המשפט השבוע לאחר שהואשם בשימוש לא ראוי במוקד החירום 911.

 

האש התפשטה וגרמה להרס רב בשכונה היוקרתית (צילום: איי. בי. סי. 27)

 

גופתו של האנל טרם אותרה, כמו גם גופותיהן של שתי הנשים הנוספות שהיו בבית. במכבי האש הוסיפו כי יתכן שידרשו מספר ימים עד שזיהוי חיובי יימסר. כמו כן, מצבה של בעלת הבית שנדקרה מוסיף להיות קשה, והיא מאושפזת בבית החולים המקומי.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE