הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: בת 14 נחטפה ונאנסה, חבריה הצילו אותה בזכות סנאפצ'ט
פיצ'ר באפליקציה הפופולארית המאפשרת לשתף את החברים במיקום המשתמש סייעה לנערה הצעירה להיחלץ מהתקיפה המינית שחוותה בידי שלושת חוטפיה. המשטרה הגיעה לבית המלון בסן חוזה בה הוחזקה ועצרה את החשוד המרכזי, ולמחרת נעצרו שותפיו

נערה בת 14 חולצה מידיהם של שלושה חוטפים לאחר שהשתמש באפליקציה הופולארית סנאפצ'ט כדי לשלוח הודעות ואת מיקומה לחברותיה, כך על פי רשויות החוק בעיר סן חוזה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

חטיפתה אירעה ביום שלישי הקודם, אך למרבה המזל היא סוכלה כעבור כמה שעות. הנערה הצעירה, ששמה לא פורסם, שלחה בעזרת הסנאפצ'ט הודעה לחברות שלה ובה הסבירה כי נחטפה ושהיא אינה יודעת היכן היא נמצאת. חברותיה ניצלו את הפיצ'ר שמאפשר לקבל את המיקום של שולח ההודעות, והן דיווחו על המקרה למשטרה.

שוטרי משטרת סן חוזה פשטו על בית המלון E-Z 8 Motel בעיר, שם עצרה את החשוד המרכזי בפרשה - אלברט תומאס ואסקז בן ה-55. הנערה פגשה את ואסקז באמצעות אפליקצייה, וככל הנראה החשוד הציג את עצמו כנער בגילה. כאשר הם נפגשו בעיר קפיטולה (הסמוכה לסנטה קרוז), ואסקז סימם את הנערה והזעיק שניים מחבריו - קירינו סלבדור בן ה-34 והדיברטו גונזאלז אוורנגה בן ה-31 - כדי שיסייעו בחטיפה.

השלושה הכניסו את הנערה למכוניתם וקיימו עמה יחסי מין. לאחר מכן הם הסיעו אותה לבית המלון, שם ואסקז שוב ביצע את זממו. כעת הוא צפוי לעמוד לדין בגין חטיפה, חטיפה במטרה לבצע פשע מיני, תקיפה מינית בנסיבות מחמירות, כליאת שווא ואונס באמצעות סם. שני עוזריו, סלבדור ואוורנגה, נעצרו למחרת היום ומואשמים באונס, חטיפה ובקשירת קשר לביצוע חטיפה.

 

שלושת החשודים באונס המזעזע. מימין לשמאל: אוורנגה, סלבדור ו-ואסקז (צילום: משטרת סן חוזה)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE