הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה משפחתית: בני הזוג מקליפורניה נמצאו ללא רוח חיים, החתן נעצר בחשד למעורבות
במשך שבעה ימים חיפשה משפחת לופז אחר השניים, שנסעו לביקור בזק בטיחואנה ביום שישי האחרון ומאז נעלמו עקבותיהם. ביום שישי אותרו גופותיהם בבית בעיר, ובמהלך סוף השבוע אותרו 2 גופות נוספות בסמוך. בעלה של הבת, שגורש מארה"ב בשל הרשעה פלילית, חשוד ברצח על רקע כספי

שבוע ימים לאחר שנעלמו במהלך נסיעה קצרה לטיחואנה, רשויות החוק איתרו ביום שישי האחרון את גופותיהם של חסוס לופז בן ה-70 ואשתו מריה בת ה-65.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האזור בטיחואנה בו אותרו גופותיהם של בני הזוג (צילום: משרד התובע הכללי במקסיקו)

 

בני הזוג, אזרחים אמריקאים שגרו בעיר גארדן גרוב (מחוז אורנג'), נסעו למקסיקו במטרה לגבות את שכר הדירה מנכסים הנמצאים בבעלותם, אך כאשר הם לא שבו לארה"ב לקראת הלילה, בתם דיווחה עליהם כנעדרים.

בעלה של הבת, שזוהה ע"י הרשויות במקסיקו רק בשמו הפרטי סנטיאגו, נעצר בידי המשטרה בחשד למעורבות במותם. היראן סאנצ'ז, התובע הראשי במדינה באחה, הסביר כי סנטיאגו ככל הנראה פעל מתוך מניעים כספיים: "בני הזוג אספו את הצ'קים ואז פדו את הסכום - כ-120 אלף פסו, או 6,400 דולר", הוא אמר.

 

חסוס לופז ואשתו, מריה (צילום: מש' לופז)

 

בתקשורת המקומית במקסיקו דווח כי שתי גופות נוספות אותרו בסמוך למקום שבו כלבי גישוש מצאו את גופותיהם של בני הזוג, ונבדקת האפשרות כי סנטיאגו מעורב גם במקרי רצח נוספים. עוד דווח כי סנטיאגו נחשד במעורבות בהיעלמותם של אנשים אחרים, ושהוא גורש מארצות הברית ב-2012 לאחר שהורשע בפשע אלים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE