הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"שקלתי לשמור את הכסף": מחווה יוצאת דופן בעקבות מציאת עשרות אלפי דולרים בספה שנרכשה
אחרי ששילם 70 דולר על הרהיט, תושב מישיגן ישר הבחין שהמשענת לרגל אינה נוחה. רק כעבור כמה שבועות הוא בדק את העניין וגילה קופסה קטנה ובה יותר מ-40 אלף דולר במזומן. "חשבתי על זה, אבל אז אמרתי שהכסף לא באמת שייך לי", הוא אמר. בתום חיפוש עם עובדי החנות, הוא איתר את המשפחה שתרמה את הספה

הווארד קירבי שילם 70 דולר כדי לרכוש ספה מחנות רהיטים יד שנייה בעיר אווסו (Owosso) שבמרכז מישיגן, ומהרגע שהביא את הספה לביתו הוא הרגיש שהרהיט החדש "לא ממש נוח". רק אחרי שבועות ארוכים הוא הבין שהסיבה לכך הייתה שהבעלים הקודמים של הספה החביאו עשרות אלפי דולרים בתוך הריפוד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קירבי מצא את המזומנים הרבים בקופסה שהוחבאה בספה (צילום: איי. בי. סי.)

 

"המשענת לרגל תמיד הרגישה קצת קשה", הוא שיחזר בשיחה עם התקשורת המקומית וסיפר כי כלתו סייעה לפרק חלק מהרהיט כדי לבדוק מה גורם לאי הנוחות. השניים נדהמו למצוא קופסה שחורה קטנה ובה 43 אלף דולר במזומן.

קירבי סיפר כי תחילה שקל לשמור את הכסף לעצמו, והוא אף התייעץ עם עורך דין שהסביר לו כי הכסף שייך לו, לפחות בהיבט המשפטי. "חשבתי על זה, אבל אז אמרתי לעצמי שהכסף לא באמת שייך לי", הוא סיפר.

הווארד פנה אל החנות שממנה רכש את הרהיט, ועובדיה הצליחו למצוא את האישה שתרמה את הספה, קים ניוברי, שסיפרה שהחליטה לתרום את הרהיט לאחר שפינתה את ביתו של סב המשפחה, שמת לאחרונה: "הוא תמיד היה חסכן ששילם על הרבה דברים במזומן", היא סיפרה.

 

ניוברי קיבלה את הכסף מקירבי (צילום: AP)

 

קירבי וניוברי נפגשו, והוא העביר לה את הקופסה ובה המזומנים: "זה שייך לה ולמשפחתה. כנוצרי, אני פועל בדיוק כמו שישו היה רוצה שאתנהג", הוא סיכם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE