הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"איזבל חשפה את הפרשה כחלק ממאבק על זכויותה שלה ושל נשים רבות, היא התמודדה מול ביריון"
אונס, אגרופים לראש ולבטן ושליחת תמונות עירום לחבריהם לעבודה. כתב אישום שהוגש כנגד שוטר בגמלאות מגולל מסכת התעללות קשה במיוחד שעברה בת זוגו לשעבר במשך כחמש שנים. ביקורת הופנתה גם כנגד מעסיקיה של הקורבן בטענה כי כשלו בהגנה עליה

כתב אישום הוגש כנגד שוטר בגמלאות מלוס אנג'לס שנתבע על ידי בת זוגו לשעבר, שוטרת גם כן, לאחר ששלח תמונות עירום שלה לחבריהם לעבודה.

מול דני ריידי עומדים תשעה סעיפי אישום בין היתר בגין סחיטה, תקיפה והפרת צו הרחקה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דני ריידי ואיזבל וילאג'ס. צילום מעמוד הטוויטר של משטרת לוס אנג'לס

הוא הודה כי היה בזוגיות עם איזבל וילאג'ס שהחלה בשנת 2013 ונמשכה עד 2018. לפי כתב התביעה, הקשר הרומנטי הפך להתעללות פיזית. כשביקשה לסיימו, ריידי איים עליה שיפיץ תמונות עירום שלה בקרב שוטרים נוספים.

לדברי וילאג'ס, כאשר הדבר אכן קרה, איש במחלקה לא עשה דבר על מנת לעצור זאת.

עוד נכתב כי הנאשם ניצל את התמונות שלטענת הקורבן צולמו ללא ידיעתה, על מנת לסחוט אותה לקיים עימו יחסי מין. כאשר השניים היו במוטל במהלך חודש יולי 2017, היא סירבה לשכב עימו, ולמרות הוא אנס אותה בכוח.

בנוסף טענה וילאג'ס כי ריידי הכה אותה באגרוף בראשה ובבטנה והשפיל אותה בכינוי גנאי.

 

אילוסטרציה

שנה לאחר מכן, בזמן שסעדו במסעדה, נטען כי ריידי זעם מקנאה בעקבות הודעת SMS שקיבלה בטלפון הנייד. כאשר יצאו החוצה הוא הפתיע אותה מאחורה ושלח אגרוף לראשה. עד ראייה התעמת עם ריידי אשר נטש את הזירה.

"בבית המשפט יחשף מידע בנוגע לרומן לוהט שהגיע לפסים מכוערים. למעט עניין הסחיטה לא מדובר בעבירה חמורה", טוען עורך דינו של ריידי, "אני חושב שהחוקרים יתקשו למצוא כאן הוכחות לסחיטה".

מנגד עורכת דינה של וילאג'ס טוענת כי מרשתה על סף סיכום עסקת טיעון מול הרשויות במה שהגדירה כניצחון משמעותי בפרשה. "איזבל חשפה את ההתעללות שעברה כחלק ממאבק על זכויותה שלה ושל נשים רבות. היא התמודדה מול ביריון ומול מעסיקיה אשר כשלו בהגנה עליה. אנו גאים לייצגה במאבק זה", מסרה בהודעתה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE