הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נטפליקס בצרות: שוב בצניחת רווחים
ישו כהומוסקסואל, תמיכה במדיניות הפלות, מחירים גבוהים, ומתחרים חדשים. נטפליקס כבר מזמן אינה מובילת הבון-טון בעולם הסטרימינג, בינתיים המשקיעים אובדי עצות

משקיעיה של נטפליקס מאוכזבים. ענקית הסטרימינג דיווחה השבוע כי כמות המשתמשים החדשים שלה בארה"ב פספסה זה ברבעון השלישי ברציפות את היעד שהוצב. מלבד התחרות הגוברת מצד אפל, דיסני, יולו, ועוד אולפנים, יש המאשימים את ההתעסקות המוגברת בתכנים פוליטיים מעוררי מחלוקת, במיוחד מהצד השמאלי של המפה ההופכים אותה לבלתי פופולרית בקרב אמריקנים רבים.

בינתיים, שהתפרסמו נתונים המנויים הנמוכים ביום שלישי השבוע מניית החברה נפלה ב-3% למספר שעות בטרם שבה ליציבות בסוף יום המסחר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צניחת רווחים (צילום: MarketWatch)

קומדיה על ישו הנוצרי כהומוסקסואל, עורר חרם בינלאומי בו נטלו חלק כ-2 מיליון מנויים, בשנה שעברה הביע מנכ"ל התוכן של החברה תמיכה גורפת בחוקי הפלות.

למרות זאת ראשי החברה מסרו למשקיעים הצהרה בה נאמר כי האשמה בהיעדר הצמיחה המספקת במספר המנויים אינה עמדותיה הפוליטיות הליברליות אלא "שינויי המחיר, והתחרות הגוברת מבית".

נטפליקס הוסיפה כ-423,000 מנויים בתשלום ברחבי ארה"ב ברבעון האחרון, הרבה פחות מרף ה-600,000 שהחברה הציבה לעצמה, במקביל חברת דיסני השיקה את דיסני+ הזול בהרבה מנטפליקס.  

 

נטפליקס יקרה בהשוואה למתחרותיה (צילום: Forbes)

כתוצאה מהצניחה במנויים ברחבי ארה"ב החברה מסתתמכת יותר ויותר על שווקים בינלאומיים למלא את מכסות המנויים ונכון לעתה לחברה יש למעלה מ-100 מיליון לקוחות מחוץ לארה"ב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE