הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תפנית בסיפור: "הן השוויצו שווינשטיין שכב עימן"
"רבות מהמאשימות אותו הן נשים שרצו טובה ממנו, אפילו אם זה היה תפקיד קטן בסרט" כך לפי אימיליים חדשים שלדברי עורכי דינו ייחשפו בבית המשפט בדיונים הקרובים. בינתיים הניסיון של צוות ההגנה להעביר את המשפט מאווירת הפסטיבל של ניו יורק כשל

משפט ההדחה של נשיא ארה"ב אינו המשפט היחיד בעל הפרופיל הגבוה היחיד שהתחיל בימים אלה.

עתה, לאחר שנבחרו אנשי חבר המושבעים (בלא ג'יג'י חדיד), ולאחר שצוות ההגנה הצליח להגביל את מספר הנשים הלבנות הצעירות ל-2, הגיעה העת לאחד המשפטים הגדולים בתולדות הוליווד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ווינשטיין השבוע בדרכו מחוץ לאולם בית המשפט במנהטן (צילום: NY Daily News)

הארווי ווינשטיין, מפיק העל-ההוליוודי ממוצא יהודי ואחד האנשים החזקים לשעבר בהוליווד שהתרסקותו הפומבית התניעה את תנועת הMeetoo, נעמד בימים אלה בבית המשפט במנהטן מול כתב אישום הכולל אונס ותקיפה.

לאחר שמשפחתו התפרקה, ולאחר שהיה במשמרת התאבדות, בימים שלאחר חשיפת הפרשה, ווינשטיין בן ה-67 עלול לבלות את שארית חייו מאחורי סורג ובריח בזמן שתביעות אזרחיות אחרות יכרסמו את מה שנותר מהונו הגדול - עם זאת, ייתכן כי עורכי דינו מצאו את "נשק יום הדין" שיציל את הלקוח המפורסם שלהם.

השבוע החל צוות ההגנה של מפיק העל לבטא באוזניי עיתונאים קו הגנה המבוסס על טיעון במסגרתו כמה מהמאשימות ניהלו תכתובות אימילים אינטימיות עם ווינשטיין. לפי צוות ההגנה חשיפת התכתבויות אלה תשנה לחלוטין את האופי שבו אנו רואים את טיב היחסים בין ווינשטיין ובין המתלוננות.

לפי אחד מעורכי הדין, בחלק מהאימיילים אפשר לראות כי כמה מהנשים שהאשימו את ווינשטיין באונס השוויצו בפני חברותיהן על שקיימו יחסי מין עם האיש החזק בתעשיית הסרטים.  עורכי הדין יכולו לטעון שהתכתבויות שכאלה מחלישות את אמינותן של המאשימות.

 

ויינשטיין בימים שקטים יותר (צילום: The New York Times)

במקביל בריאותו של ווינשטיין התדרדרה בשנתיים האחרונות, או לפחות כך עורכי דינו רוצים להדגיש, במקביל הם ניסו להתרחק מאווירת הפסטיבל והקרקס הצפויה למשפט שיתקיים בלב העיר ניו יורק, לכן הגישו בקשה להעברת המשפט לאזור יותר 'נייטרלי' – עם זאת השופט דחה טיעונים אלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE