הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשל פרסומת המציגה זוג חד-מיני: מנכ"ל אולפני הענק נאלץ להתפטר
פרסומת המציגה צמד נשים במעמד חתונתן עוררה את זעמן של קבוצות שמרניות ואילצה את הערוץ להורידה, אך עד מהרה בתפנית חדה השיב הערוץ את הפרסומת לאחר מחאת קבוצות פרוגרסיביות, האם ניהול המשבר הלקוי הוביל לפיטורי המנכ"ל?

ביל אבוט מנכ"ל חברת האם של אולפני הולמארק (Crown Media) עוזב את החברה לאחר 11 שנים.

לפי דיווח של סוכנות AP החברה מיאנה להעניק סיבה רשמית לעזיבה אך המהלך הגיע כחודש ימים לאחר שהערוץ הסתבך בשערורייה ציבורית במסגרתה הסיר ואז החזיר ערוץ הסרטים הוותיק והפופולרי פרסומות בה נראית חתונה של צמד נשים חד-מיניות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מנכ"ל אולפני הולמארק לשעבר ביל אבוט (צילום: NY Post)

אך הולמארק לא ממהרת להודות בצירוף המקרים. מייק פרי מנכ"ל חברת הבת כרטיסי הולמארק מסר כי החברה מחפשת "דרכים רלוונטיות וחדשות להגדיל את עסקיה", וכי טרם מונה מחליף לאבוט בלא להתייחס לסיבת הפיטורים.

בין אם הדרכים הרלוונטיות החדשות יכללו תכניות יותר פרוגרסיביות עדיין לא ברור.

הפרסומת מעוררת המחלוקת נעשתה עבור חברת תכנון החתונות ZOLA, והיא שודרה במהלך חודש דצמבר. הפרסומת הראתה זוג נשים המתנשקות במעמד חתונתן ועוררה קבוצות שמרניות למחאה שבתורה הובילה את הערוץ לגניזת הפרסומת.

אך עד מהרה החברה חזרה בה שכן לאחרן שארגוני להט"ב וקבוצות אחרות ביטאו מחאה וזעם על עצם ההורדה, הערוץ החליט להשיב את הפרסומת לאוויר.

חודש טרם השערורייה אמר אבוט כי הולמארק פתוחה לעשיית סרטים עם דמויות להט"ב אף שהוא עצמו לא יהיה בסביבה ליצור סרטים שכאלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE