הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"לוס אנג'לס מרגישה שונה בלעדיו": עיר המלאכים נפרדת מקובי בראיינט
עם קבלת הדיווחים על האסון שגבה את חייהם של 9 בני אדם, ביניהם אגדת הכדורסל, תושבי העיר נהרו לעבר הסטייפלס סנטר בו קובי שיחק במהלך כל הקריירה שלו. ראש העיר הורה להוריד דגלים לחצי התורן; בלייקרס מתקשים למצוא מילים בעקבות האסון

תושבי לוס אנג'לס התעוררו הבוקר למציאות חדשה: החיים ללא קובי בראיינט, מי שבעיני רבים היה אחד הסמלים הגדולים ביותר של העיר שידעה לא מעט כוכבי ספורט, קולנוע, טלוויזיה ומוסיקה. כיאה למעמדו של אגדת הכדורסל, ראש העיר גרסטי הורה לבנייני העירייה להוריד את הדגלים לחצי התורן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלפים מילאו את האזור מחוץ לסטייפלס סנטר לאחר שנודע על מותו של בראיינט (צילום: AP)

 

בראיינט בן ה-41 נספה ביחד עם 8 בני אדם נוספים, לרבות בתו בת ה-13, בהתרסקות מסוק בקלבסס בבוקר יום ראשון. "איזה יום עצוב", אמר הבוקר גרסטי, "לוס אנג'לס מרגישה שונה בלי קובי".

בדומה לרבים מתושבי העיר, בראיינט "עלה" לעיר בגיל צעיר. הוא נולד בפילדלפיה והעביר את חלק מהילדות שלו באיטליה, שם אביו שיחק כדורסל. ולמרות זאת, לוס אנג'לס ראתה בבראינט כבן בית.

 

קובי בראיינט אומנם נולד בפנסליבניה וגדל באיטליה, אך הוא נחשב לבן בית באל. איי. (צילום: AP)

 

אתמול, עם ההודעה המצערת על מותו הפתאומי, רבבות הגיעו לסטייפלס סנטר, שם בראיינט זכה בחמש אליפויות ואינספור תארים אישיים נוספים במהלך 20 שנות הקריירה שלו. בכל פעם שבראיינט הוביל את הלייקרס לזכייה, לשם הגיעו אלפי אוהדים כדי לחגוג. לכן כלל לא מפתיע שלאחר מותו, אלפים הגיעו לאנדרטה המאולתרת מחוץ לאולם.

 

באופן טבעי, אוהדים רבים מילאו את אזור הסטייפלס סנטר והקימו אנדרטה מאולתרת לזכרו (צילום: AP)

 

בניינים רבים באזור לוס אנג'לס הוארו אמש בצבעי הלייקרס, סגול וצהוב. חלקם אף הציגו את המספרים 8 ו-24 שאותם לבש בראיינט במהלך הקריירה המפוארת שלו.

על אף שעשרות אלפים ניגשו לרשתות החברתיות כדי להספיד את בראיינט, ניכר כי האסון הקשה פגע בקבוצתו של בראיינט, הלייקרס, יותר מכל. טרם נמסרה הודעה רשמית מטעם הארגון, שכנראה נשאר ללא מילים בעקבות הטרגדיה.

 

הכניסה לנמה"ת LAX הוארה בצבעי הלייקרס לכבוד בראיינט (צילום: LACity@)

 

בעולם הספורט מכנים את ליגת ה-NBA כמשפחה, ובראיינט היה אחד התומכים הגדולים במנטרה הזו. הוא ניסה ללמד את הדור הצעיר ככל שרק יכול, בייחוד כוכב המילווקי באקס, יאניס אדטוקומבו. מאז הטרגדיה, יאניס בחר סגר את חשבונות הרשתות החברתיות שבהן הוא פעיל.

בראיינט היה המנטור של יאניס, ובאחד הציוצים שפרסם ב-2017 קובי הפציר בו להשתפר כדי לזכות בתואר השחקן המצטיין של הליגה, פרס שבו זכה היווני בקיץ הקודם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE