הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פורסם תיעוד חדש מזירת תאונת המסוק בקלבסס, 9 הגופות אותרו ופונו
איסוף הראיות ממקום האסון שבו נהרגו קובי בראיינט, בתו ו-7 בני אדם נוספים, צפוי להימשך עד סוף השבוע וגופותיהם של כל הנספים פונו מהמקום. חוקרת ב-NTSB: זירת התאונה מחרידה"

יומיים עברו מאז תאונת המסוק הקטלנית שגבתה את חייהם של 9 בני אדם, ביניהם הכדורסלן קובי בראיינט ובתו ג'יאנה, ונדמה שתחושת ההלם שפקדה את לוס אנג'לס לעולם לא תעבור. היום (שלישי) הודיע משרד חוקר מקרי המוות במחוז כי גופותיהם של כל 9 הנספים אותרו ופונו מזירת ההתרסקות בקלבסס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התיעוד החדש שפורסם היום (צילום: NTSB)

 

אתמול החלו חוקרי המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה (NTSB) במלאכת איסוף הראיות מתוך הזירה, ואליהם הצטרפו גם אנשי משרד השריף המקומי. ג'ניפר הומנדי, דוברת ה-NTSB, סיפרה כי העבודה צפויה להימשך לפחות חמישה ימים: "זירת התאונה די מחרידה", היא אמרה אתמול, "חלק מהזנב נמצא במורד ההר, גוף המסוק נמצא בצדו השני של ההר והלהבים נמצאו במרחק של כ-90 מטר משם".

הומנדי אף פנתה לציבור הרחב בבקשה לשלוח ל-NTSB תמונות שבהן ניתן לראות את מזג האוויר ששרר באזור ההתרסקות בעת האירוע. ולמרות זאת, כלל כיווני החקירה נבדקים, לא רק מזג האוויר: "בתאונות מסוג זה אנחנו בוחנים את הטייס, את כלי הטיס עצמו ואת הסביבה כולה. מזג האוויר זה רק חלק אחד מתוך כלל הדברים שנחקרים".

 

 

כזכור, בשעות הבוקר של יום ראשון התרסק המסוק ובו 9 בני אדם. מעבר לאגדת הכדורסל שנהרג, גם בתו ג'יאנה בת ה-13 נספתה באסון. עוד נהרגו בטרגדיה הקשה ג'ון, וקרי אלטובלי ובתם אליסה; כריסטינה מאוזר; שרה צ'סטר ובתה פייטון וטייס המסוק, ארה זוביאן.

 

כל 9 הגופות אותרו ופונו מהזירה (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

 

אתמול הודיעו ראשי ליגת ה-NBA באופן רשמי על דחיית מפגש הדרבי של לוס אנג'לס בין הלייקרס לקליפרס שאמור היה להיות משוחק היום, זאת בעקבות הטרגדיה הקשה שפקדה את העיר: "ההחלטה התקבלה מתוך רצון לכבד את ארגון הלייקרס, אשר מתאבל ברגעים אלו על האובדן של האגדה קובי בראיינט, בתו ג'יאנה ושבעה קורבנות נוספים באסון המסוק".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE