הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סופרבול 2020: אלו הזמרות נבחרו להוביל השנה את מופע המחצית
לאחר שריאהנה ופינק שתיהן ענו בסירוב, מתוך סולידריות עם השחקן קולין קפרניק, חושפים המארגנים את שמות האמנים ברי המזל שיופיעו בחגיגות ה-100 של ליגת הפוטבול הלאומית

לא היה קל למצוא אמנים שיסכימו לקחת על עצמם את הופעת המחצית במחשק הסופרבול שיתקיים בפברואר. מספר אמנים דחו את ההצעה כהפגנת סולידריות עם כוכב ליגת הפוטבול הלאומית – קולין קפרניק, שטוען שהוחרם על ידי הליגה, לאחר שמחה כנגד אי שיוון ואלימות משטרתית. לבסוף ג'ניפר לופז הסכימה וזכתה בעבודה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ניפר לופז

כמעט מיד עם פרסום החדשות, ביקורת רבה נשמעה נגד החלטתה להופיע בטקס, כשרבים מכנים אותה 'בוגדת'. אך לופז מגנה על החלטתה ואומרת שיש סיבה טובה להשתתפותה במופע המחצית.

בספטמבר 2019 דווח כי לופז ושאקירה נבחרו להופיע בסופרבול, ב-2 בפברואר במיאמי שבפלורידה.

ריאהנה ופינק הן שתיים מן האמנים אליהם פנתה הליגה, שלצערה נענתה בסירוב.

המעריצים שמחו למשמע הצטרפותה של ג'יי-לו, אך רבים אחרים לא ממש חלקו את אותן התחושות. "זו בדיחה", מישהו כתב.

למרות הביקורת, לופז מצפה ומחכה כבר למופע הגדול. לפני מספר ימים היא שיתפה את המגזין 'וניטי פייר' בתחושותיה וברצונה "לייצג את כולם," וגם, "לפזר קצת אהבה וחיוביות".

"זה זמן מושלם בחיי, בכנות, אבל זהו גם זמן מושלם עבור אישה לטינית לכבוש את הבמה הגדולה ביותר בעולם, באירוע שהוא כמו חג עבור הרבה אמריקנים, במיוחד לאור המציאות בה אנו חיים", לופז אמרה.

"אני שמחה לייצג את הקהילה שלי, לייצג נשים, ולייצג את כולם, אתה יודע? זו במה שמאחדת בין אנשים... היא ממגנטת אנשים רבים למסך הטלוויזיה.", היא ממשיכה. "אז אם אפשר לפזר קצת אהבה וחיוביות, ולהזכיר לאנשים שיש לנו אך אחד את השני, למה לא לעשות זאת? אני רואה זאת כברכה.

ג'ניפר כבר נשמעה אומרת כמה הייתה רוצה להופיע במופע.

"מהרגע שראיתי את דיאנה רוס עפה לשמיים במהלך מופע המחצית, חלמתי להופיע שם בעצמי," היא מתרגשת. "עכשיו זה אפילו יותר מיוחד משום שאלו הם חגיגות ה-100 של הליגה, ומשום שאני חולקת את הבמה עם אישה לטינית נוספת – שאקירה. אני כבר לא יכולה לחכות ולהראות לכם מה אנחנו הבנות נעשה על הבמה הגדולה בעולם".

ולמה לגבי שאקירה:

באופן דומה, שאקירה חלמה על הופעה בסופרבול והיא מתכבדת לייצג את הקהילה הלטינית.

 

"אני חושבת שהמסר יהיה 'תקשיבו, אני אישה. אני לטינית. לא היה לי קל להגיע למקום בו אני נמצאת," היא סיפרה לתכנית התחקירים '60 דקות' בתחילת החודש. "השתתפותי בסופרבול הוא ראיה לכך שהכל אפשרי. הוכחה שחלומות של ילדה קטנה מקולומביה אכן מתגשמים; אני הולכת לתת את כל כולי".

אז אתם תתכוננו. תזכרו הסופרבול ישודר ב-2 בפברואר.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE