הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אריזונה: בן 64 עלול להישלח למאסר בשל האכלת חתולי רחוב
חוק שנכנס לתוקף ב-2018 קבע כי אסור להאכיל חתולי רחוב או כל חיה אחרת בשטח ציבורי, אך פול ממשיך לעשות זאת ומעורר סערה בעירו. הוא כבר נקנס כמה פעמים ב-100 דולר, וכעת שוקלים הרשויות להטיל עליו עונש מאסר בפועל

תושב אריזונה עלול להישלח למאסר לאחר שסירב להפסיק להאכיל את חתולי הרחוב בסמוך לביתו, וזאת למרות שהעיר אסרה על כך במפורש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רודריגז עלול להישלח למאסר בעקבות העבירות החוזרות (צילום: איי. בי. סי. 15)

 

פול רודריגז בן ה-64, תושב העיר גילברט (דרום-מזרחית לפיניקס), נתקל כמה פעמים בהתנגדות מצד המשטרה בעקבות העובדה שהוא מאכיל את חתולי הרחוב מדי לילה. לפני שנתיים נכנס לתוקף חוק חדש שאוסר על האכלת חתולי רחוב בשטח ציבורי, וכדי לעקוף את החוק רודריגז העביר את קערות המזון והמים לשטחים פרטיים.

במאי אשתקד הוא נעצר בפעם החמישית לאחר שטען בפני השוטרים שקיבל את אישור בעל הבית להאכיל את החתולים, דבר שהתברר כשקר. מצילומים מתוך מצלמת הגוף של אחד השוטרים עולה כי הם הסבירו לו במפורש כי "נאמר לך כבר כמה פעמים ע"י תושבי השכונה, הם לא רוצים שתאכיל את החתולים כאן".

על אף כמות המעצרים והקנס הכספי בגובה 100 דולר שמוטל עליו בכל פעם, רודריגז ממשיך במלאכתו. לטענתו, הוא מאכיל את חתולי הרחוב במשך יותר מ-14 שנה, דבר שעלה לו ביותר ממאה אלף דולרים. עוד הסביר כי הוא מאכיל את החתולים כדי שיהיה קל יותר לתפוס אותם ולבצע עיקור וסירוס - בהתאם להמלצות של ארגון The Humane Society.

היות שמדובר בעבירות חוזרות, רודריגז טוען שהוא עלול למצוא את עצמו מאחורי סורג ובריח: "אני רק רוצה לעזור לחתולים, אבל יש סיכוי גדול שאקבל קנס משמעותי ואשלח למאסר ממושך", הוא הסביר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE