הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מייקל בלומברג העביר יותר מ-200 מיליון דולר לקמפיין הנשיאותי
ראש עיריית ניו יורק לשעבר אומנם אחד מעשירי העולם, אך עדיין מדובר בסכום גדול במיוחד עבור מי שאינו נחשב למועמד מוביל לזכות במועמדות המפלגה הדמוקרטית. עד סוף 2019, בלומברג הוציא 188 מיליון דולר מתוך הסכום

ראש עיריית ניו יורק לשעבר, מייקל בלומברג, הוציא יותר מ-200 מיליון דולר מכיסו על מועמדותה בבחירות המקדימות של המפלגה הדמוקרטית, כך עולה ממסמכים שהגיש לוועדת הבחירות הפדרלית (FEC).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מייקל בלובמרג (צילום: Getty Images)

 

אומנם מדובר בסכום שלא יגרום לבלומברג לאבד שינה, שכן הונו מוערך ביותר מ-60 מיליארד דולר, אך בכל זאת מדובר בסכום עצום עבור מי שנחשב לבעל סיכויים נמוכים לזכות במועמדות הדמוקרטית. בנוסף, חשוב לזכור כי מדובר בדיווח כספי בנוגע לשנה שעברה בלבד, ובלומברג ממשיך בקמפיין שלו גם בימים אלה, למשל פרסומת שמתוכננת לשידור במהלך הסופרבול.

עד סוף דצמבר, הקמפיין של בלומברג הוציא 188 מיליון דולר, אך ההערכות הן שהקמפיין הוציא כרבע מיליארד דולר רק על שידור תשדירים, לרבות 5.6 מיליון דולר על פרסומת של חצי דקה בסופרובל.

במהלך סוף השבוע הקודם, בלומברג ביקר בפלורידה ונאם בפני מצביעים יהודים בעיר אוונטורה. הוא אף תקף את הסנאטור ברני סנדרס, שמתמודד אף הוא על המועמדות הדמוקרטית: "אני יודע שאני לא המועמד היהודי היחיד שמתמודד על הנשיאות, אבל אני כן היחיד שלא רוצה להפוך את אמריקה לקיבוץ", הוא אמר.

אחרי שתקף את סנדרס, בלומברג התפנה לתקוף גם את הנשיא טראמפ: "כשהנשיא מכנה את תומכיו כ'אמריקאים אמיתיים', הוא עושה שימוש בשפה שבה השתמשו אנטישמיים ואנשי ה-KKK במשך עשורים שלמים, דבר שחותר תחת הערכים הלאומיים שלנו. ובמקרים רבים הוא שותק, ולעיתים אף תומך בציוציו, בארגונים המפיצים שנאה", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE