הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יועץ מס מלאס וגאס הורשע בהונאת לקוחותיו במאות אלפי דולרים
לקוחות החברה, בעיקר בעלי עסקים קטנים, העבירו סכומים גדולים למייקל סנדובל, אך במקום למסור את הכסף לרשויות המסים הוא שמר אותו לעצמו. כעת הוא יישלח ליותר מ-3 שנות מאסר, ישלם פיצוי ללקוחות וקנס כספי לממשלה

בית המשפט הפדרלי בנבאדה גזר הבוקר (שישי) 40 חודשי מאסר על מייקל סנדובל, יועץ מס מלאס וגאס שגנב כ-470 אלף דולר שלקוחותיו ביקשו להעביר לרשות המסים האמריקאית (IRS).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה

סנדובל הכין החזרי מס בעיקר לעסקים קטנים, ואלו ביקשו לשלם באמצעותו את המסים הנדרשים. הנאשם אומנם לקח את הסכום המלא - 471,178 דולר - אך במקום להעביר את הכסף ל-IRS הוא העביר את הסכום לחשבונות בנק אחרים שפתח בשמו.

אם לא די בכך שהונא את לקוחותיו, סנדובל אף הורשע במסירת דו"חות כוזבים ל-IRS בשם העסק שלו - Nevada Financial Solutions Inc. לפי משרד המשפטים, הונאה זו הובילה לכך שישלם 2.8 מיליון דולר פחות ממה שהיה אמור. בנוסף, סנדובל אף הורשע במסירת דו"חות כוזבים ל-IRS עבור עצמו, כך שסך התרמיות שלו עלו ל-IRS ביותר מ-3.4 מיליון דולר.

מעבר למאסר, נגזרה על סנדובל תקופת מבחן בת 3 שנים (לאחר שישוחרר). הוא אף נקנס ב-100 אלף דולר ועליו לפצות את לקוחותיו ב-281 אלף דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE