הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנשיא היהודי הראשון? בלומברג מזנק בסקרים
תמיכה גדולה של הממסד הדמוקרטי, רקורד פוליטי מרשים, הצלחה בעולם העסקים כולם מעידים שבלומברג עלול להגיע עד הסוף. גם הנשיא טראמפ מתחיל להשחיז סכינים. בינתיים ביידן וסנדרס מתחילים לדאוג

כנראה שכניסה מאוחרת למירוץ הנשיאותי לא מפריעה כשיש כסף, וניסיון פוליטי רב שנים.  קחו לדוגמא את ראש עיריית ניו-יורק בדימוס מייקל בלומברג שעקף השבוע את הסנאטורית אליזבת' וורן וטיפס למקום השלישי ברשימת המועמדים הדמוקרטים למירוץ הנשיאותי.

בלומברג ניצב עתה רק מאחורי ברני סנדרס וג'ו ביידן שמסיירים ברחבי ארה"ב עוד מימי הקיץ בהם בלומברג שקל אם ירצה בכלל לרוץ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
בלומברג תמיד ניצב לצד ישראל (צילום: GETTY)

על פי סקר שפורסם אמש על ידי רויטרס ושנלקח ממדגם של כ-565 בני אדם המזוהים כדמוקרטים, בלומברג ניצב עתה במקום ה-3 עם כ-12 אחוזי תמיכה והוא ממשיך במגמת הפופולריות שלפי מחברי הסקר "גודלת כמעט בכל שבוע מאז שהחל את המירוץ, וחזקה במיוחד בקרב דור הבייבי-בומרז, אנשים בעלי הכנסה גבוהה, וגם דמוקרטים בלא השכלה גבוהה".

 

 
בלומברג מוקדם יותר השבוע באסיפת בחירות בקרב הקהילה היהודית בפלורידה (צילום: CNN)
 
במקביל המיליארדר היהודי שהונו מוערך בכלמעלה מ-15 מיליארד דולרים מסרב עד עתה להשתתף בויכוחי הפריימריז בהם מככבים יתר המתמודדים במפלגה הדמוקרטית אחת לשבועיים.
 
הויכוחים המשודרים ברשתות הטלוויזיה המרכזיות לא זוכים לרייטינג גבוה במיוחד, ונראה כי הצטרפתו של בלומברג עלולה לשפר את נתוני הצפייה.
 
עוד חשף הסקר כי בקרב תומכיו של בלומברג האופציה השנייה המועדפת היא מועמד מתון אחר בדמות סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן שפליטות הפה המביכות שלו כבר הפכו לחומר קומי עבור מספר מגישי חדשות בערוץ פוקס-ניוז.
 
לבלומברג עוד סיבות להישאר חיובי מלבד פליטות הפה של ביידן והמדיניות הכלכלית הרדיקלית של סנדרס, שכן סקר נוסף שיצא אמש במדינת פלורידה מיקם אותו במקום השני מאחורי ביידן.
 
הניסיון הפוליטי העשיר, אימפריית העסקים והתקשורת שהקים והדימוי הציבורי הנקי והקשוח כמו גם אהדה מסויימת לה הוא זוכה בקרב בני מיעוטים עלולים לשחק תפקיד מכריע בהמשך הדרך לקראת ההכרעה בפריימריז המפלגה הדמוקרטית שאמורים להתרחש בעוד כחודשיים.
 
באחרונה נשיא ארה"ב להדגיש תשומת לב גוברת לאיום והחל מכנה את בלומברג בכינוי "מיני-מייק", בניסיון לעקוץ אותו ביחס לגובהו.
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE