הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחווה מרגשת: האספן השיב למשפחה את גופיית התיכון האבודה של קובי בראיינט
לאחר שלוש שנים שבהם נותרה בגדר נעדרת, אמש בטקס מרגש בתיכון בו כיכב לראשונה הושבה הגופייה. במקביל שאלות מטרידות ממשיכות לצוץ סביב נסיבות התאונה הטראגית מדוע ברייאנט טס במטוס סיקורסקי בן 29 שנים? ומדוע חברת השכרת המסוקים טסה בשמיים ערפיליים אפילו שאין לה אישור מתאים לכך

גופיית  אגדת הכדורסל קובי ברייאנט שנספה בשבוע שעבר בתאונת מסוק טראגית הושבה השבוע לבית ספר התיכון בו כיכב בנערותו. 

הגופייה שלבש ברייאנט כאשר שיחק בתיכון לואר-מריון שבפילדלפיה, נגנבה בשנת 2017, ועשתה את דרכה לסין שם נמכרה לאחר ממעריציו.

אמש בשעות הערב החולצה שוב נתלתה בגאון מעל תקרת אולם הספורט על שם קובי ברייאנט בבית הספר התיכון לואר-מריון, זאת במהלך טקס מרגש בו נכחו מאמן התיכון של ברייאנט, מספר שחקני עבר עימם שיתף פעולה בימי התיכון ובן דודו של קובי. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הגופייה שעשתה דרכה הביתה . מסין לפילדלפיה (צילום: NBC)
 
"היה זה רגע אייקוני שבו החולצה שוב האירה את שמי אולם הספורט, זה היה עצום". כך אמר המאמן גרג דאונן לחדשות NBC פילדפליה, עם זאת הוסיף דאונן, "זו אירוניה גדולה. חיכינו לחולצה שתחזור במשך זמן רב, עכשיו היא כאן אך בלעדיו".
 
האספן האנונימי יצר קשר עם בית הספר כאשר חשד שהפריט הנדיר שברשותו הינו למעשה גנוב.

במקביל, שאלות מטרידות ממשיכות לצוץ בדבר הנסיבות בהם איבד ברייאנט את חייו.

ראשית מדוע הכוכב העשיר טס במסוק סיקורסקי בן 29 שנים שאינו מצוייד במילה האחרונה של הציוד הטכנולוגי הדרוש לטיסה בשמיים ערפיליים.

ושנית כיצד ייתכן שחברת ההשכרה שסיפקה את המסוק לא קיבלה אישור להשתמש במסוקיה בתנאי ערפל ובכל זאת בחרה להעלות את המסוק לאוויר ביום בו גם מומחי תעופה ותיקים תיארו כמסוכן לטיסה.

יום שאפילו משטרת ה-LAPD בחרה לקרקע בו את מסוקיה.

 

אתר ההתרסקות בהרי קלבסס (צילום CNN)

רשויות התעופה בקליפורניה ימשיכו לעיין בפריטים המטרידים בימים הקרובים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE