הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נחשפת: הסיבה האמיתית מאחורי ההברזה של טיילור סוויפט מטקס הגראמי
בניגוד לדיווחים קודמים, שקבעו כי טיילור בחרה לוותר על השתתפותה בטקס משום שרצתה לדעת אם זכתה בפרס מבעוד מועד, הסיבה האמיתית מצערת הרבה יותר

הסיבה מאחורי ההיעדרות של טיילור סוויפט מטקס הגראמי נחשפת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טיילור סוויפט

לפי הדיווחים, הזמרת הייתה לצד אמה הסובלת מגידול סרטני ששב והופיע במוחה. נאמר שטיילור לא אושרה כאמנית מבצעת המתוכננת להופיע מעל בימת הטקס.

"טיילור הייתה בפסטיבל סן-דאנס (פסטיבל סרטים ביוטה), מספר ימים לפני טקס הגראמי, לרגל הפרמיירה של פרויקט דוקומנטרי בכיכובה", כך לפני הדיווח.

יתרה מכך, הזמרת בחרה לא להיות נוכחת בטקס פרסי המוזיקה במחאה עקב פיטוריה הפיתאומיים של יושבת הראש דבורה דוגאן, שפוטרה עקב "העלאת נושאים הנוגעים לאפליה מגדרית, הטרדה מינית, נקמנות ושכר לא שיוויוני".

 

הזמרת ואמה

מוקדם יותר, הדיווחים קבעו כי טיילור בחרה לוותר על השתתפות בטקס, משום שרצתה לדעת אם זכתה בפרס מבעוד מועד. שמועות שמאוחר יותר הופרכו על ידיי נציגיה.

"הצהרות אלו, שפורסמו על ידיי מקורות אנונימיים ולא ידועים, הן לחלוטין, ובמאת האחוזים, לא נכונות ומעלות גיחוך. היא פשוט לא הלכה לטקס הגראמי. אתה צריכים להירגע", לשון ההודעה של נציגיה של הזמרת המבריזה.

קן ארליך, מפיק הטקס, ששמר מקום עבור סוויפט במידה ותחליט להשתתף, אמר: "אחד מנציגיה התקשר ואמר, באופן מפורש, שהיא רוצה להגיע לטקס בשבילי; לאחר מכן התקשינו לאשר את הגעתה. אני לא רשאי לפרט מדוע, בסופו של דבר, בחרה טיילור לא לאשר הגעתה - אך אני מבין את הסיבות שלה, בוא נאמר זאת ככה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE