הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אירועי ירי באוטובוס שעשה דרכו מלוס אנג'לס לסן פרנסיסקו
נכון לעתה המשטרה מאשרת כי באירוע החריג שאירע על אוטובוס הגרייהאונד ישנו לפחות הרוג אחד. הנהג הצליח בדרך בלתי ברורה לשכנע את היורה לרדת מהאוטובוס שהמשיך בדרכו ליעד המקורי

אדם בלתי מזוהה נלקח למעצר לאחר שנשחד כי עמד מאחורי אירוע ירי שגבה את חייו של אדם אחד והותיר חמישה בני אדם פצועים במהלך נסיעה של אוטובוס גרייאהונד מלוס אנג'לס לסן פרנסיסקו מוקדם יותר היום לפנות בוקר.

המשטרה החלה לקבל שיחות טלפון מנוסעים ששהו על האוטובוס במהלך הנסיעה על אינטרסטייט מספר 5 בשעה 1:30 לפנות בוקר, בערך כשעה לאחר שהאוטובוס עזב את שטח לוס אנג'לס.
 
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
אוטובוס הדמים (צילום: NBC News)
 

האירוע הקשה החל כאשר נוסע פתח באש לעבר הנוסעים המבוהלים, אך נהג האוטובוס בניסיון לעצור את מה שיכל להפוך לטבח המוני, עצר את האוטובוס בצדי הדרך ושכנע את היורה לרדת מכלי הרכב, כך מוסר גורם משטרתי שהגיע לזירה.

ואכן, החשוד ירד מהאוטובוס והותיר מאחוריו את האקדח במושב הנוסע שלו בעודו נאסף על ידי השוטרים בתחנת הדלק Valero.

ריאן פנינגס' משירות סיירי הכביש המהיר של קליפורניה מסר כי "הנהג ניהל את הסיטואציה בצורה הנכונה תוך מניעת מספר נפגעים רב יותר".

כחצי שעה לאחר שירד היורה מהאוטובוס המשיך הנהג בנסיעה לכיוון סן-פרנסיסקו עם כ-40 נוסעים כשמסיבה שעדיין לא ברורה גופתו של ההרוג נמצאת עדיין על האוטובוס.

רשת NBC מדווחת כי מתוך כחמישה פצועים , אחד הפצועים הוטס במסוק לקבלח טיפול רפואי באחד מבתי החולים והוא נמצא כעת במצב אנוש.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE