הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החשודה בפריצת מחסום בסמוך לאתר הנופש מאר-א-לאגו: זמרת אופרה בת 30
אנשי השירות החשאי פתחו באש לעבר חנה רומהילד לאחר שהיא פרצה 2 מחסומים באתר הנופש שבו הנשיא טראמפ נוהג להעביר את סופי השבוע. תחילה הצליחה לברוח, אך היא נעצרה כעבור כמה שעות מחוץ לבית המלון שלה

ימים ספורים לאחר שאש נפתחה לעבר רכב שפרץ לפחות 2 מחסומים באתר הנופש מאר-א-לאגו שבפלורידה, הבוקר (שני) נחשפה זהות החשודה: חנה רומהילד, זמרת אופרה בת 30 מקונטיקט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חנה רומהילד בת ה-30, זמרת האופרה שהובילה לפאניקה גדולה במאר-א-לאגו (צילום: איי. בי. סי. 10)

 

עורך דינה של רומהילד, דיוויד רות', טען בפני בית המשפט במחוז פאלם ביץ' שהיא סובלת מבעיות נפשיות ושהיא לא נטלה את התרופות שלה ביום שישי האחרון כאשר גרמה למרדף משטרתי שהסתיים באתר הנופש שבו הנשיא טראמפ נוהג לבלות.

על אף שלא פירט יותר מדי על אותן בעיות נפשיות, השופט טד בוראס הסכים לשלוח את רומהילד להסתכלות פסיכיאטרית. כבר ביום שבת הורה ביהמ"ש להשאיר את רומהילד במעצר ללא האפשרות להשתחרר בערבות, וזאת לאחר שהנאשמת סירבה להופיע לדיון בעניינה.

כזכור, בהלה גדולה נרשמה ביום שישי האחרון כאשר רומהילד דהרה עם רכבה אל תוך מתחם אתר הנופש, פרצה שני מחסומים ונעצרה בהמשך היום במקום סמוך.

 

השירות החשאי פתח באש לעבר רכבה של רומהילד (צילום: AP)

 

חקירת האירוע נמשכת גם היום, אך ככל הנראה החשודה כלל לא הבינה היכן היא נמצאת. המרדף החל בשעות הצהריים של יום שישי כאשר שוטר במשטרת הכבישים המהירים של פלורידה (FHP) היה במשמרת בעבודתו השנייה - מאבטח בבית המלון Breakers בפאלם ביץ'. אותו שוטר ניגש לרומהילד, שרקדה על גג הרכב של מכונית ה-SUV ששכרה. הוא ביקש ממנה להפסיק, ובתגובה היא נכנסה אל תוך המכונית ונעלה את הדלתות.

בשלב מסוים היא הכניסה את הרכב לרוורס והחלה לברוח מהמקום, תוך כדי שהשוטר מנפץ את חלונה במטרה לתפוס את ההגה ולמנוע את מנוסתה. אך רומהילד הצליחה לברוח והחלה בנסיעה לעבר מאר-א-לאגו, הממוקם כשלושה מייל (כ-5 ק"מ) מהמקום. לפי ה-FHP, המרדף התנהל במהירות של כ-70 מייל לשעה (כ-115 קמ"ש).

 

מחסום שהוקם בסמוך למאר-א-לאגו בעקבות האירוע ביום שישי האחרון (צילום: AP)

 

תוך כדי שהיא בורחת מהשוטר, רומהילד התקרבה אל אתר הנופש, שכאמור הנשיא טראמפ נוהג לבקר בו כמעט מדי סוף שבוע. כיאה לכך, במקום מוצבים באופן קבוע סוכני השירות החשאי, כמו גם שוטרי משרד השריף של המחוז.

כאשר רומהילד התקרבה למקום, היא פרצה שני מחסומים וכמעט פגעה במספר אנשי אכיפת חוק. בשלב זה הוחלט להפסיק את המרדף אחריה מחשש שהצורה המסוכנת שבה היא נוהגת תפגע בעוברי אורח. רק בהמשך היום היא נעצרה לאחר שקורא לוחיות רישוי זיהה את מכוניתה בקרבת בית מלון הסמוך לנמל התעופה של פאלם ביץ'.

הנשיא טראמפ ומשפחתו לא היו במאר-א-לאגו בעת האירוע, אם כי הם הגיעו בהמשך היום והעבירו את סוף השבוע במקום. נכון לבוקר יום שני, טרם התבררו כל הסעיפים שבהם תואשם בכתב האישום שיוגש כנגד רומהילד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE