הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לעיני המצלמות: גבר בכיסא גלגלים הותקף כי העז להעיר לנהג שחנה בחניית נכים
שבוע ימים נדרשו על מנת לאתר את החשוד בן ה-32, שמואשם בניסיון חטיפה ובתקיפה בנסיבות מחמירות בעקבות המקרה. מדו"ח המשטרה עולה כי הוא דרש מהאיש המשותק להתנצל בפני אשתו על כך שגער בה על מקום החנייה שבחרה

רשויות החוק בצפון קליפורניה פרסמו תיעוד מתוך סניף טרגט בעיר פלזנט היל (צפון-מזרחית מסן פרנסיסקו) שבו גבר נכה הותקף באלימות לאחר שהעיר לנהג אחר על כך שחנה את רכבו במקום השמור לנכים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי התקיפה בהן החשוד משליך את קינסטלר לרצפה (צילום: משטרת פלזנט היל)

 

התקרית התרחשה ב-11 בינואר והחלה כאשר פיליפ קינסטלר בן ה-52 הגיע למקום. על אף שקינסטלר משותק מהחזה ומטה, הוא משתמש בכיסא גלגלים ויכול לנהוג בעזרת רכב מסחרי מיוחד שמאפשר לו להיכנס ולצאת עם הכיסא גלגלים, כמו גם לנהוג בעזרת הגה מיוחד.

כאשר קינסטלר הגיע למקום, הוא הבחין בכך שרכב ללא תגית לנכים חונה במקום שסומן בכחול. הוא ביקש מהנהגת שלא תעשה את זה שוב, וחיפש להחנות במקום אחר. אלא שהאירוע נמשך גם אל תוך הסניף כאשר בעלה של הנהגת נכנס לתמונה.

הבעל, ג'ימי טייגר בן ה-32, תושב העיר סן רמון, ניגש אל קינסטלר ודרש ממנו להתנצל בפני אשתו. לפי דו"ח המשטרה, בשלב מסוים הוא אף ניסה לדחוף את כיסא הגלגלים שבו ישב קינסטלר לעבר היציאה מהמקום.

 

 

"אחזתי בגלגלים בכל הכוח, הייתי בטוח שהוא והאישה יכו אותי אם הוא יצליח להוציא אותי מהטרגט", שיחזר קינסטלר. בדו"ח המשטרה הסבירו כי "בשלב זה, החשוד זעם על כך שהקורבן מתנגד להוצאתו, והוא הרים את הכיסא גלגלים מאחד הצדדים והפיל את הקורבן לרצפה בעוצמה".

כתוצאה מכך, קינסטלר סבל משבר בשורש כף היד - דבר שאף פוגע בפרנסתו כמתקן גיטרות: "הייתי הרוס מכל הסיפור, אבל כאב לי עוד יותר כשראיתי את הסרטון והבנתי שהיו מלא אנשים בסביבה שלא עשו כלום", הוא אמר.

למרבה המזל, עדי ראייה רשמו את מספר הלוחית רישוי של טייגר ואשתו, דבר שהוביל למעצרו ב-19 בינואר. כנגדו הוגש כתב אישום בגין ניסיון חטיפה ותקיפה בנסיבות מחמירות. הוא שוחרר לביתו לאחר ששילם דמי ערבות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE