הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תפתחו ארנקים: נמה"ת בלאס וגאס מייקר את מחירי החנייה
בפעם הראשונה מזה שבע שנים, הנהלת נמה"ת מק'קארן בחרה לייקר את העלות של השארת רכב במגרשי החנייה השונים. כך למשל, חנייה לטווח הארוך תעלה 18 דולר ליום. המחירים המקסימליים דווקא יישארו בגובה הנוכחי

נהגים המבקשים להחנות את רכבם בנמל התעופה מק'קארן שבלאס וגאס ידרשו לשלם מעתה יותר, וזאת לאחר שאתמול (שני) נכנסה לתוקף התייקרות המחירים שאושרה בחוק בחודש נובמבר האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נמה"ת מק'קארן בלאס וגאס (צילום: Shutterstock)

 

כעת, החנייה לטווח הקצר תעלה 3 דולר לשעה (קודם לכן המחיר עמד על 2 דולר לשעה) לשלוש השעות הראשונות, ו-4 דולר עבור כל שעה נוספת. החנייה לטווח הארוך התייקרה אף היא ועומדת על 18 דולר ליום (קודם לכן עלה 16 דולר ליום), וחניית הוולה (Valet) עלתה מ-23 דולר ליום ל-30 דולר ביום.

פתרון נוסף לטווח הארוך הינו חנייה ב-Economy Lot, מגרש מעט מרוחק יותר המחובר לנמל התעופה באמצעות מערך הסעות. עלות החנייה במקום זה עומד על 12 דולר ליום (התייקרות של 2 דולר לעומת המחיר הקודם)

לפי ג'ו רייצ'ל, דובר נמל התעופה, המחירים המקסימליים (36 דולר ליום בחנייה לטווח הקצר ו-15 דולר ליום במגרשים המרוחקים) נותרו כפי שהיו. עוד הסביר כי מדובר בהתייקרות הראשונה במערך החנייה בנמל התעופה מאז 2013.

 

אחד ממגרשי החנייה בנמה"ת מק'קארן (צילום: Shutterstock)

 

התייקרות המחירים מגיעה במקביל לדיווחים הרשמיים על כך שבמהלך שנת 2019 נרשמה כמות שיא (51.5 מיליון) של נוסעים עברו בנמל התעופה המרכזי של עיר החטאים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE