הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת 'בוורלי הילס 90210' : אני חולת סרטן שלב 4
שאנון דוהרטי חשפה כי המחלה חזרה בשנה שעברה – לפני מותו בטרם עת של לוק פרי (שותפה לסדרת הטלוויזיה המצליחה) – והיא שמרה זאת בסוד עד היום. רפואה שלימה

שאנון דוהרטי נמצאת כרגע במאבק חייה עקב מחלת הסרטן שחזרה לגופה, הפעם הסרטן אגרסיבי יותר מבעבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שאנון דוהרטי

כוכבת 'בוורלי הילס 90210' מספרת שהובחנה כחולת סרטן (שלב 4). שאנון חשפה כי המחלה חזרה בשנה שעברה – לפני מותו בטרם עת של לוק פרי (שותפה לסדרת הטלוויזיה המצליחה) – והיא שמרה זאת בסוד עד היום.

לגבי הסיבה בעקבותיה חשפה השחקנית את מצבה הרפואי – שאנון אומרת שפרטים לגבי מצבה בלאו הכי היו מתפרסמים, במסגרת תביעתה למול חברת הביטוח ‘State Farm’ (בגין נזקים שהוסבו לביתה לאחר שריפת הענק בשנה שעברה).

"אני מעדיפה שאנשים ישמעו זאת ממני. אני לא רוצה שהדברים יסולפו. אני רוצה להיות אמיתית ואותנטית. אני רוצה לשלוט בנרטיב. אני רוצה שאנשים ידעו זאת דרכי".

 

כבר לא איתנו - לוק פרי

בנוגע למותו של פרי, אמרה שאנון: "למה זו לא הייתה אני? זה היה מוזר עבורי לקבל את ההבחנה, ואז מישהו, בריא לכאורה, הולך ראשון".

כזכור, היחיד עמו חלקה שאנון את הבשורה המרה היה בריאן אוסטין גרין, לאחר שהובחנה בפעם הראשונה כחולת סרטן השד, בשנת 2015. הסרטן הופיע שוב בשנת 2017.

היא תבעה את חברת הניהול בגין התנהלות קלולקלת אל מול חברת הביטוח, ועל כך שלכאורה מנעו הבחנה מוקדמת של המחלה. התביעה יושבה מחוץ לכתליו של בית המשפט.

 

'בוקר טוב אמריקה' מודיעה בצער

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE