הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תפיסה חריגה במיאמי: אלפי סנפירים של כרישים אותרו בנמל
ככל הנראה סוכלה הברחה ממדינת דרום אמריקאית למזרח הרחוק, שם הסנפיר משמש כרכיב חשוב במרק שנחשב למעדן מקומי. שווי הסנפירים, שנדחסו אל תוך 18 ארגזים, נאמד במיליון דולר.

סוכני שירות הדגה וחיות הבר של ארצות הברית (FWS) בפלורידה הצליחו לסכל ניסיון הברחה של סנפירים של כרישים במשקל כולל של כ-1,400 פאונד (כ-635 ק"ג).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


1,400 פאונד של סנפירים אותרו במיאמי (צילום: שירות הדגה וחיות הבר של ארצות הברית)

 

לפי הודעת ה-FWS מאתמול (שני), הכמות העצומה של סנפירים אותרה במשלוח ימי שעבר במיאמי, ומקורו ככל הנראה בדרום אמריקה. לפי החשד, המשלוח ובו 18 קופסאות גדולות היה אמור להגיע בסופו של דבר למזרח הרחוק. על פי ההערכות, שווי השוק של הסנפירים נע בין 700 אלף דולר למיליון דולר.

 

שווי הסנפירים ברחוב עשוי להגיע למיליון דולר (צילום: שירות הדגה וחיות הבר של ארצות הברית)

 

במזרח הרחוק, בייחוד בסין, סנפירים של כרישים נחשבים למעדן ומשמשים כרכיב העיקרי במרק מסוים. ארגוני זכויות בעלי חיים טוענים כי עשרות מיליוני כרישים מתים מדי שנה כתוצאה מדייג, ובמקרים רבים מורידים לכרישים את הסנפירים בעודם בחיים.

 

הסנפירים נדחסו ל-18 חבילות גדולות (צילום: שירות הדגה וחיות הבר של ארצות הברית)

 

כריסטינה מייסטר, דוברת ה-FWS במיאמי: "המטרה בסיכול זה היא להגן על הכרישים תוך כדי שאנחנו יוצרים הרתעה למבריחים, ובייחוד למבריחים שמנסים לעשות שימוש בנמלים אמריקאים". חקירה בנושא נפתחה, אך בשלב זה לא בוצעו מעצרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE