הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ספר פתוח: ג'סטין ביבר מספר על התקופה האפלה ביותר בחייו
במסגרת תוכניותו האינטרנטית, ביבר חושף לעולם התמכרות קשה לסמים והתמודדות עם בעיות רפואיות שונות - "זה היה מילוט עבורי. הייתי צעיר והתנסיתי"

עבור ג'סטין ביבר, השיבה הבייתה מעלה בראשו כמה זיכרונות קודרים. אז הכוכב לא נמנע מלדבר על עברו במהלך צילומי 'Seasons', תכנית אינטרנטית ביוגרפית של הזמר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'סטין ביבר

בפרק באחרון, 'העונה האפלה', בעבר חושף פרטים לגבי שימוש בסמים ומאמין שהיה קרוב למוות.

ביבר חוזר, מלווה בצלמים, לעיר הולדתו (סטראטפורד, אונטריו), שם הוא התגלה כאמן רחוב בגיל מאוד צעיר.

שם, התנסה ביבר בסמים בפעם הראשונה בגיל 12 או 13, אחרי כן הגיעו הכדורים ומשככי הכאבים – מציאות ממנה התעלמו "המבוגרים האחראים".

"זה היה מילוט עבורי", נשמע ביבר אומר בפרק הסדרה. "הייתי צעיר, כמו כולם בתעשייה ובעולם, והתנסיתי. עם זאת, החוויה שלי הייתה למול המצלמות ורמת החשיפה לה זכיתי הייתה עצומה. בבעלותי היו ממון ורכוש רב - אז החלו אנשים רבים להיות בקרבתי, לרצות ממני דברים".

בעת הזו, ביבר הופיע בכותרות עקב התנהגותו הבעייתית. לבסוף, הפחד ניקר בליבו והוא החליט להתפכח.

 

נשואים טריים - היילי וג'סטין ביבר

"החלטתי להפסיק בגלל שהרגשתי שאני גוסס", הוא אמר. "שומרי היו נכנסים לחדרי במהלך הלילה, בכדי לבדוק אם ליבי פועם. אנשים לא יודעים כמה רציני המצב היה. זה היה מפחיד בקטע קיצוני".

יתרה מכך, ביבר חושף כי הובחן כחולה במחלת הנשיקה והליים (Lyme disease), בשנת 2019. בימים אלה, מנסה הזמר המצליח לטפח את בריאותו, עבורו ועבור משפחתו.

"התעללתי בגופי בעבר, עכשיו אני בתהליך התאוששות," הוא אומר. ביבר "חש מחויבות להחלים" עבורו, אשתו, משפחתו וכמובן מעריציו. אני לא יכול לאהוב כמו שצריך לאהוב, אם אני לא בקו הריאות.

זהו הפרק הראשון, מתוך 10, שדיבר על בעיית הסמים ומצבו הרפואי של ג'סטין. ארבעת הפרקים ששודרו מכבר עסקו בחיים לצד אשתו, היילי ביבר, והפקת אלבומו החדש "Changes", אלבום שעתיד להשתחרר ב-12 בפברואר.

 

סינגל הבחורה מהאלבום "Changes"

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE