הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת פתיחת טרמינל חדש: ב-LAX מחפשים מאות מתנדבים לניסוי
לפחות 500 איש צפויים להשתתף בתרגיל שיבחן אם הטרמינל החדש מוכן לקבלת נוסעים, וזאת כארבעה חודשים בלבד לפני שאמור להיפתח. "נבדוק את כלל התרחישים שעלולים לקרות", אמר בכיר בנמל התעופה

עבודות הבנייה של טרמינל חדש בנמל התעופה בלוס אנג'לס מתקדמות בקצב מסחרר, והנהלת LAX מחפשת מאות מתנדבים שישתתפו בתרגיל שנועד לבדוק אם המקום מוכן לשימוש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הטרמינל נבנה ממערב ל-TBIT (צילום: LAWA)

 

כזכור, ב-LAX החליטו לבנות מה שמכונה "טרמינל לווייני", כלומר שההגעה אליו מתבצעת באמצעות מנהרה תת קרקעית. בטרמינל החדש, שצפוי להיפתח לקראת עונת הקיץ העמוסה, יהיו 12 שערים שישמשו לטיסות בינלאומית, וכיאה לכך הטרמינל מחובר לטרמינל הבינלאומי ע"ש ראש העיר לשעבר, טום ברדלי (TBIT).

לכן, הנהלת נמל התעופה מחפשת כ-500 מתנדבים שיסתובבו בטרמינל החדש ויעשו כל מה שנוסע עושה בשגרה: צ'ק אין, בידוק ביטחוני, הגעה לשער הנכון וכדומה.

"אנחנו נבדוק את כלל התרחישים שעלולים לקרות, למשל ילד שהולך לאיבוד, אדם שזקוק לכיסא גלגלים, נוסע שלא מוצא את השער הנכון ועוד", הסביר רוברט גילברט, יועץ בכיר ב-LA World Airports, או LAWA, הגוף שאחראי על כלל נמלי התעופה במחוז לוס אנג'לס.

עובדי נמל התעופה יהיו אלו שייבחנו במסגרת הניסוי, אך הוא גם נועד לבדוק אם השילוט שקיים ברור מספיק כדי לאפשר את התנועה הסדירה של הנוסעים.

 

כך יראה הטרמינל כאשר יפתח בקיץ הקרוב (צילום: LAWA)

 

אומנם מדובר בהתנדבות, אך הנהלת LAX תספק אוכל ושתייה לכל מי שישתתף. עוד אמרו בנמל התעופה כי הם מקווים למשוך מתנדבים בכל הגילאים, החל ממשפחות עם ילדים וכלה באנשים מבוגרים: "אנחנו צריכים לדעת לתפעל את הטרמינל באופן מלא, בין אם מדובר בנוסע שנופל ושובר את הרגל במנהרה או נוסע שממהר וזקוק לעזרה בהגעה לשער", הסביר גילברט.

פרטים נוספים על השתתפות בפרויקט ניתן למצוא כאן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE