הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אני אוהב אותך וגאה להיות בנך": השחקן קירק דאגלס הלך לעולמו בגיל 103
בנו מייקל ספד לו בהודעה הרשמית על פטירתו היום של ענק הקולנוע שסרטיו היוו נכס צאן ברזל במהלך אמצע המאה שעברה

שחקן הקולנוע האגדי, קירק דאגלס, נפטר בגיל 103, כך הודיעה משפחתו. דאגלס, יהודי במוצאו, היה מהשחקנים המובילים ביותר בהוליווד של אמצע המאה שעברה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קירק דאגלס המנוח (משמאל) לצד בנו מייקל שספד לו

"בצער רב אני ואחיי נאלצים להודיע כי קירק דאגלס עזב אותנו היום בגיל 103", מסר בנו השחקן, מייקל דאגלס. "לעולם הוא היה אגדה, שחקן שכיכב בסרטים בתקופת עידן הזהב אשר היה עימנו בשנותיו המאוחרות, אדם הומניטירי שמחויבותו לצדק ואמונותיו היוו השראה לכולנו".

עוד הוסיף מייקל כי "למרות זאת, לי ולאחיי הוא פשוט אבא וסבא אוהב ונהדר, ובעל נפלא לאשתו אן. קירק חי את חייו בשלמותם, והוא מותיר אחריו מורשת בקולנוע שתשמר עבור הדורות הבאים, כמו גם היותו פילנטרופ שסייע לציבור והביא שלום לעולם. אסיים במילים שאמרתי לו ביום הולדתו האחרון שאמיתיות יותר מתמיד- 'אבא אני אוהב אותך כל כך וגאה להיות בנך".

דאגלס היהודי היה נודע כאוהב ישראל אשר בשנת 1965 הופיע בסרט המפורסם שצולם בארץ, "הטל צל ענק" כשגילם את דמותו של האלוף דוד מרכוס.

הוא זכה בפרס האוסקר לשם כבוד ופעמיים בגלובוס הזהב, כאשר זכייה אחת מתוכן היתה עבור מפעל חיים.

בשגרירות ישראל בוושינגטון פרסמו הודעת הספד בעקבות מותו של דאגלס: "ישראל אבלה את מותו של קירק דאגלס, שחקן אגדי, יהודי גאה וידיד אמת של מדינת ישראל. תנחומים למייקל דאגלס ולכל בני המשפחה. המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE