הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקדש היופי: פינוק לגוף בלב ואלי לוס אנג'לס
אירינה מנוקיאן פתחה את מכון היופי Ell Eve המציע מגוון רחב של טיפולי פנים מקילופי עור (פילינג), הזרקות מילויים וטיפולים לעיצוב וחיטוב הגוף ועד טיפולי לייזר להסרת שיער לצמיתות

בלב וודלנד הילס, במרכז הקניות הפתוח וואלי קאנטרי מרקט על שדרות ונטורה, נפתח מכון חדש ומקסים ביופיו לטיפולי יופי. המכון מעוצב בצבעי זהב, שחור ולבן ואח בוערת בחדר הכניסה המרווח. המקום משדר כל כך הרבה יוקרה שבתחילה כשהזדמנתי לשם חששתי שהמחירים יהיו גבוהים בהתאם, אך לאחר עיון בתפריט הטיפולים שמחתי לגלות שמחירי הטיפולים סבירים בהחלט. המכון נפתח לפני כשלושה חודשים וכולל תשעה חדרי טיפולים מרווחים עם מכשור החדשני ביותר לטיפול בקשת רחבה של טיפולי יופי:  טיפולי פנים לבעיות עור שונות מאקנה, פיגמנטציה, קמטים, נקבוביות גדולות ועוד, קילופי עור, הזרקות מילוי כבוטוקס, טיפולים לחיזוק ומתיחת עור הפנים ועור הגוף, טיפולים להארכת ומילוי ריסים וגבות, מניקור ופדיקור ועוד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אזור המתנה מפואר

האחראית לעיצוב היפיפה היא בעלת המקום אירינה מנוקיאן, אחות במקצועה ששילבה בין הידע המקצועי שלה לבין אהבתה לקוסמטיקה ויופי. אירינה עסקה כל חייה בטיפולי בריאות לנשים עד שהחליטה להתמסר לטיפולי יופי וטיפוח. היא לקחה סמינרים, למדה את כל רזי המקצוע ולאחר שמצאה את המקום האידיאלי לפתיחת המכון שלה, הקדישה 10 חודשים לשיפוצו והפיכתו למקדש יופי בעל ניחוח אירופאי. תשומת לב לא פחותה היא הקדישה לבחירת הצוות המקצועי שלה המגיע עם שנות ניסיון רבות כל אחד בתחומו.  שם המקום: Ell Eve הוא שילוב בין שמות שתי בנותיה: אלה ואיב.

"אנו עובדים עם רופאים המתמחים בטיפול בבעיות עור שונות וקשות" מספרת אירינה "מבעיות אקנה, פיגמנטציה, נקבוביות גדולות, קמטים ועור נפול וחסר חיות. אחד הטיפולים שמסייעים מאוד בהצערת עור הפנים והענקת חיות וברק הוא הפילינג. יש לנו מספר סוגי פילינג עמוק ופחות עמוק שלא דורש זמן החלמה רב. אנו מורחים את החומר על הפנים וביום השלישי את מתחילה להתקלף. יש לנו חומר טוב שמסייע בתהליך ההחלמה. דרושים בין 3-4 טיפולים לפילינג כל ארבעה עד שישה שבועות, אבל זה תלוי כמובן בסוג העור. הפילינג מסייע לתאי העור להתחדש ומסייע ליצור קולגן החשוב למראה עור צעיר ורענן".

 

פדיקור מקצועי

שני טיפולים הפופולארים במיוחד גם בקרב גברים ונשים הם טיפולי הסרת השיער בלייזר מכל חלקי הגוף והזרקות המילוי לפנים המעלימים קמטים, לחיים שקועות וחריצים עמוקים בין הפה והאף, תוך דקות ספורות בלבד. "חשוב מאוד לאנשים להגיע למקום מקצועי ולהיות בטוחים שמי שמבצע את ההליך, יודע מה שהוא עושה ויש לו ניסיון רב בתחום" אומרת אירינה המקפידה שכל הצוות שלה מחזיק בידע וניסיון רב שנים.

לפני שאירינה פתחה את המכון שלה, היא טרחה לבקר במכוני יופי שונים על מנת להבין איך עסק מהסוג הזה צריך להתנהל ומה הדברים שחשוב לה לכלול בעסק שלה. "אחד הדברים ששמתי לב אליהם הוא שבמקומות רבים לקוחות הם רק עוד שם ברשימת ההמתנה. היה לי חשוב שהמקום שלי יתייחס לכל לקוח בתשומת הלב המירבית ולא סתם כעוד מספר. אני רוצה שהם ירגישו נח להגיע לכאן ולהעניק לכל אחד את הזמן שלו מבלי למהר ללקוח הבא. דבר נוסף שרציתי הוא לפתוח מקום שיציע את כל טיפולי היופי האפשריים מבלי שהלקוח יצטרך לנדוד ממכון אחד לשני. אנו מציעים הכל במקום אחד".

 

 אירינה מנוקיאן 

אירינה עורכת לי סיור במכון. ההקדשה לפרטים הקטנים בולטת לעין בכל חדר. על כל מיטת טיפול מונחת שמיכה רכה והניקיון מופתי. אחת הדלתות הגבוהות בצבעי שחור וזהב מובילה אל חדר הפדיקור / מניקור המרווח, מציע כורסאות ישיבה עם מסעד גבוה ואמבטיות רחצה עגולות לכפות הרגליים. כל פדיקור  מגיע עם מסג' מפנק וארוך. אני מסמנת לעצמי את החדר כמקום שארצה לחגוג בו את יום הולדתי הקרוב עם החברות בקבלת מניקור-פדיקור יוקרתי ואולי גם לערוך מסיבת בוטוקס. "יש לנו לקוחות שמגיעים לכאן ביחד לחגוג ימי הולדת ושאר אירועים בטיפולי יופי שונים" מאשרת אירינה. "בחדר ה- body Sculpting  יש לנו שתי מיטות כך שגם זוג או שתי חברות יכולים לעשות את הטיפול באותו הזמן".

לקוחותיה של אירינה לא מפסיקים לשבח את אירינה, השירות והטיפול שלדברי חלקם, שינה את חייהם. "סבלתי מביטחון עצמי ירוד בגלל העור שלי" אומרת אמנדה נ. "היו לי נקבוביות גדולות בעור, כתמי שמש, קמטוטים. לא העזתי לצאת בלי טונות של מייקאפ על הפנים. חברה המליצה לי על המקום והחלטתי שאין לי מה להפסיד. הייעוץ היה בחינם. הגעתי ל-EllEve והיחס היה כל כך נעים ואדיב. אירינה הסבירה לי מה הטיפולים שיכולים לעזור לי והיום חודשיים בלבד לאחר שהתחלנו בטיפולים, העור שלי נראה פנטסטי, חלק ונקי מכתמים והנקבוביות הגדולות נסגרו. חברות כל הזמן מעירות לי שאני נראת צעירה יותר. הביטחון שלי בשמים ובפעם הראשונה בחיים שלי, אני יוצאת ללא מייקאפ מהבית".

 

חדר טיפולים זוגי

מליסה, אחת מלקוחות Ell Eve הקבועות משתפכת כשהיא מספרת על המקום: "אני לא יכולה להדגיש מספיק כמה חשוב לטפל בעצמך ובעור שלך ו-EllEve מד-ספא הוא המקום ללכת אליו. אני אסירת תודה שיש לי את המקום הנפלא הזה שקרוב אלי לבית, בלב וודלנד הילס. הוא מציע את כל הטיפולים שבדרך כלל הייתי מקבלת בשלושה מקומות שונים בעבר ולא באותה רמה של מקצועיות ואקסלוסיביות".

אריאנה ג'יי הגיעה לספא החדש לאחר שביקרה במרכז הקניות והחליטה להיכנס "הלכתי בכלל לחנות סמוכה וכשראיתי שהמקום הזה נפתח, נכנסתי להציץ. התרשמתי מאוד מהיופי, הניקיון והמקצועיות.  קיבלתי פדיקור ומניקור מדהים ומפנק שהיה מספר דרגות טוב יותר מכל אחד אחר שקיבלתי אי פעם. הכיסאות גבוהים ויפים, האמבטיות מחרסינה לבנות ובוהקות מניקיון. מבחר הלקים רחב מאוד. כשביקשתי לחגוג לחברתי יום הולדת, לקחתי אותה לשם. היא אמרה לי  שזו המתנה הטובה ביותר שנתתי לה ותאמיני לי שנתתי לה מתנות מאוד יפות" היא צוחקת.

בעמוד היאלפ תוכלו למצוא גם ביקורות משבחות של קליינטים מרוצים. מ.ב מפסדינה כותבת: "לאחרונה עברתי טיפול משנה חיים Laser genesis treatment אני מקבלת מחמאות כל יום על העור שלי. קיבלתי עור קורן והביטחון העצמי שלי עלה. הטיפול הינו טיפול לייזר לא פולשני ומטפל בקמטוטים הדקים, קמטים , צלקות ואקנה אקטיבי. הלייזר מעודד את היכולת הטבעית של הגוף לייצר קולגן מה שמביא לעור יותר רענן וצעיר.  אם אתם מתמודדים עם אקנה, צלקות כתוצאה מאקנה או אם אתם פשוט מבקשים עור חלק, בהיר ויפה יותר, זהו הטיפול בשבילכם".

 

מניקור מקצועי

טום טי. מטוחונגה החליט לפנק את אשתו ביום ספא וחזר הביתה נלהב "זאת היתה חוויה מדהימה מהתחלה ועד הסוף. קיבלו אותנו בחביבות רבה. הרגשנו נינוחים מההתחלה. שנינו קיבלנו מניקור ופדיקור. הצוות טיפל בנו נפלא. יש להם טונות של טיפולים ואשתי כבר עשתה תור לטיפול לייזר וטיפולי יופי נוספים והכל במקום אחד".

אירינה מציעה ללקוחות הרוכשים 4 טיפולים, 20 אחוז הנחה וייעוץ בחינם. "יש לנו מגוון טיפולים רחב וחשוב להציע את הטיפול הנכון לכל לקוח" אומרת אירינה בחיוך. 

המקצועיות בשילוב עם יוקרתיותו של המקום והיחס החביב של אירינה וציוותה מבטיחים שהמקום יהפוך לאחד ממכוני היופי המבוקשים והמדוברים ביותר בסן פרננדו וואלי.

מיקומו של מכון היופי נח מאוד, על שדרות ונטורה במרכז הקניות קאנטרי מרקט המציע עשרות מקומות חניה בחינם.

 

טיפולי פנים והזרקות

 

Ell Eve

20929 Ventura Blvd # 38

Woodland Hills

Ellevemedspa.com

747-777-5007

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE