הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טקס האשכבה לקובי בראיינט ייערך בסייפלס סנטר
בעוד כשבועיים וחצי יערך הטקס באולם שבו אגדת הכדורסל העביר את מרבית שנות הקריירה שלו. תחילה העריכו בעיר כי האירוע יועתק לאצטדיון גדול יותר, אך בסופו של דבר הוחלט לקיימו באולם במרכז העיר

עיריית לוס אנג'לס תערוך טקס אשכבה לקובי בראיינט באולם הביתי של הלייקרס, הסטייפלס סנטר, בעוד כשבועיים וחצי, כך דווח בלוס אנג'לס טיימס. הטקס יהיה פתוח לציבור הרחב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחרי לבטים רבים, הוחלט לערוך את האירוע בסטייפלס סנטר (צילום: NBA)

 

כזכור, בלוס אנג'לס התלבטו אם לערוך את האירוע בסטייפלס סנטר או באצטדיון גדול יותר, וזאת בשל ההערכות שעשרות אלפי בני אדם יבקשו להגיע. כאמור, הוחלט בסופו של דבר לערוך את הטקס ב-24 בפברואר באולם שבו בראיינט העביר את מרבית שנות הקריירה שלו.

מדובר באותו אולם שאליו הגיעו רבבות מאז האסון הקשה שבו נהרג כדורסלן העבר, בתו בת ה-13 ושבעה בני אדם נוספים ב-26 בינואר. ראש העיר, אריק גרסטי, התייחס להחלטה להנציח את בראיינט: "אני חושב שזה חשוב להסביר שלא מדובר רק בכדורסלן, אלא באב, מנהיג, מפיק סרטים ואמן שדמותו הייתה גדולה יותר ממה שעשה על הפרקט".

בסטייפלס סנטר נערכו טקסים דומים כאשר מפורסמים נוספים מתו בטרם עת, לרבות מייקל ג'קסון שמת בשנת 2009 והראפר ניפסי האסל שנרצח בדרום לוס אנג'לס בשנה שעברה.

 

כך נראתה הרחבה מחוץ לסטייפלס סנטר לפני פינוי הפריטים שהושארו במקום (צילום: אייל בזורה)

 

כזכור, בתחילת השבוע דיווחנו על כך שאנשי האולם החלו לפנות את עשרות אלפי הכדורים, הפרחים, השלטים וכדומה שהוצבו מחוץ לאולם. כעת, עם קבלת ההחלטה לערוך את האירוע בסטייפלס סנטר, סביר להניח שהרחבה תתמלא שוב בפריטים רבים הקשורים לבראיינט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE