הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"המשמעות של להיות בן 107 היא שאתה ממשיך לנשום מיום ליום"
ג'ו ניימן התארס לא מזמן ל"צעירה" ממנו בכמעט עשור אשר תציין בעוד חודש שני יובלים. "למדתי ממנו הרבה וגם הוא ממני", היא מספרת בראיון משותף של השניים לערוץ חדשות מקומי בטמפה. "פשוט לקום כל בוקר ולחשוב על משהו שתעשה גם ביום למחרת"

תושב פלורידה בן 107 עדיין אוחז ברישיון נהיגה שתקף לפחות לשנתיים הקרובות. ג'ו ניימן המתגורר בעיר סראסוטה, נולד בשנת 1913 ועדיין לא נותן לגילו המופלג לעצור אותו מליהנות בחיים, תוך שהוא נוהג במרצדס הקבריולט שלו והפך לדמות מוכרת באזור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ו ניימן ב"סיבוב דאווין" על המרצדס

למרות זאת, אל תחשבו שמדובר ברווק הולל שכן הוא מאורס לאניטה סמפסון, אשר במרץ הקרוב תציין גיל 100. לדברי ניימן הוא תמיד שמר על אורח חיים אקטיבי, במיוחד בשנים האחרונות ואף התמודד לקונגרס מטעם עירו, בשנת 2014.

"המשמעות של להיות בן 107 היא שאתה ממשיך לנשום מיום ליום", מספר ניימן לחדשות ערוץ 8 המקומי בטמפה ומוסיף כי ארוסתו היא מה שמספק לו הרגשה צעירה.

 

 

"למדתי הרבה מג'ו ואני חושבת שגם הוא למד ממני כמה דברים", אמרה סמפסון על בחיר ליבה. השניים עוד לא קבעו מועד לחתונה. לוקחים את הזמן. "אנחנו מחכים לאישור של הוריה", צוחק ניימן, "עדיין מתקשים לקבל מהם תשובה אז בינתיים נמתין".

ממרום שנותיו מספק ניימן גם עצה לחיים של אדם שעבר מסלול של מעל מאה שנים, "פשוט לקום כל בוקר מהמיטה ולחשוב על לעשות משהו ששווה לעשותו גם ביום שלמחרת וזהו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE