הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האחראי להונאה שריסקה את כלכלת ארה"ב מתחנן: "שחררו אותי, נותרו לי חודשים בודדים לחיות"
ברנרד מיידוף ריצה קצת יותר מעשור מאחורי סורג ובריח, וזאת מתוך 150 שנים שנגזרו עליו. לדברי עורך דינו של איש העסקים בן ה-81, מיידוף סובל ממחלת כליות סופנית. מי שיכריע את הסוגיה הוא השופט שגזר את דינו וכינה את מעשיו "רוע יוצא דופן"

איש העסקים היהודי ברנרד מיידוף, מי שנידון ל-150 שנות מאסר לפני כעשור בעקבות הונאת כספים בהיקף של 65 מיליארד דולרים, מבקש להשתחרר מבית הכלא בטענה שנותרו לו פחות מ-18 חודשים לחיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ברני מיידוף (צילום: Getty Images)

 

באמצעות עורך דינו, מיידוף בן ה-81 שלח מכתב לבית המשפט שבו הסביר שהוא סובל ממחלת כליות סופנית. עורך דינו הסביר שמיידוף סובל משורה של בעיות רפואיות והוא מתנייד בעזרת כיסא גלגלים. מהסיבות הללו הוא מבקש להשתחרר מבית הכלא במסגרת תוכנית "שחרור חמלה", שהינה חלק מחקיקה שעליה חתם הנשיא טראמפ ב-2018.

כזכור, מיידוף, שכיהן בין היתר כיו"ר דירקטוריון הנאסד"ק, נידון למאסר הכבד בשנת 2009 לאחר שהורשע בהונאת הפונזי הגדולה בהיסטוריה. הקשה לשחרור תישקל ע"י השופט דני צ'ין, מי שכינה את מעשיו של מיידוף כ"רוע יוצא דופן" כאשר גזר את עונשו.

מיידוף אף ניצל את קשריו ההדוקים עם בכירים בקהילה היהודית כדי לגנוב את כספם. בין הקורבנות היו אנשים פרטיים, עמותות צדקה, קרנות פנסיה וקרנות גידור.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE