הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אני פשוט מרגיש טיפש"
תושב פלורידה חשב שקיבל מחיר מציאה עבור שיפוץ מסלול החנייה אך מהר מאוד הבין שנפל קורבן לצמד נוכלים אשר הותיר חורבן במקום. "הם לא מסרו חוזים, קבלות ואף לא פרטי התקשרות עבור לקוחותיהם" מסר משרד השריף המחוזי שעצר את השניים

כוחות המשטרה במחוז פולק שבפלורידה, עצרו שני גברים בחשד שהונו לפחות שני בעלי בתים וגבו מהם סכום מופרז עבור עבודה באיכות ירודה במיוחד במסלול חניית ביתם (DRIVEWAY)

"נעקצתי ב-5,500 דולר", אמר לכלי התקשורת אחד מקורבנות צמד הנוכלים. הוא סיפר כי השניים דפקו על דלת ביתו עם הצעת מחיר כאשר לדבריהם הם מבצעים עבודה דומה מעבר לכביש ונותרו עם עודפי חומרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כך זה אמור להיראות. אילוסטרציה

תחילה הם הציעו לו לשים מעט אספלט בחלק הקדמי של מעבר חנייה ולאחר שראה את עבודתם, הוא הסכים לשכור את שירותיהם עבור שטח של 530 רגל רבוע וזאת תמורת 5,500 דולר, סכום נמוך משמעותית לעומת הצעה שקיבל בעבר מאיש מקצוע אחר, אשר עמדה על 9,800 דולר לאותו סוג עבודה.

 

וכך זה נראה בפועל: חלק מהעבודה הלא מוצלחת שהותירו צמד החשודים. צילום: משרד שריף מחוז פולק

שני החשודים עבדו באותו יום מעל לשבע שעות והשאירו במהלך הלילה את כלי העבודה במקום אליו כבר לא שבו. למעט קדמת מעבר החנייה שהייתה מרוצפת, שאר האזור נותר מבולגן.

"למעשה, יש פה רק לכלוך, אספלט שבור והם שפכו סולר על כל זה", סיפר האיש שנפל קורבן, "זה נורא, אני פשוט מרגיש טיפש". סגן השריף המחוזי שנכח במקום אמר כי להערכתו מעבר החנייה צפוי להפוך לערימת אבק אחת גדולה.

 

צמד החשודים: מימין, ברנדון האייס ואדם קיל. צילום: משרד שריף מחוז פולק

עוד הוסיף נציג המשטרה כי אדם נוסף באותו מחוז, הפסיד 2,000 דולר בתרמית בעלת מאפיינים דומים.

שני החשודים, ברנדון האייס בן ה-28 ואדם קיל בן ה-25, נעצרו כאמור על ידי משרד השריף המקומי. סעיפי האישום העומדים כנגדם הם על גניבה, הונאה, אי-החזקת ביטוח למקרה של פציעת עובד (Workers' Comp) ומכירה באמצעות שידול מבית לבית ללא רישיון.

"הם לא מסרו חוזים, קבלות ואף לא פרטי התקשרות עבור לקוחותיהם. השניים הודו כי שפכו תערובת עפר ואספלט על מעבר החנייה והתיזו מעליה נוזל סולר, ותמורת זאת גבו מחיר מופקע מקורבנותיהם", מסר משרד שריף מחוז פולק בהצהרתו לתקשורת.

האייס וקיל שוחררו בערבות ממעצרם וממתינים כעת למשפטם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE