הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אין שום תירוץ להתנהגות מסוג זה"
נוסעת שהייתה בדרכה לטיסה ב-LAX עברה חוויה משפילה במיוחד על ידי עובד ה-TSA שדרש ממנה תחת איצטלה של שיקולי אבטחה לחשוף בפניו את שדיה וכן להפשיל את מכנסיה. בסיום הבדיקה הוא פלט לעברה כי יש לה חזה נאה. העובד פוטר ונעצר ביום חמישי האחרון

איש ביטחון בשדה התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס, ה-LAX, מואשם כי הטריד מינית נוסעת ואילץ אותה פעמיים לחשוף בפניו את שדיה במהלך מה שהגדיר כבדיקת אבטחה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שדה התעופה LAX. צילום אילוסטרציה

ג'ונתן לומלי בן ה-22, עבד מטעם ה-TSA בשדה התעופה בחודש יוני האחרון כאשר ניצל את מרותו כדי להונות ולהוליך שולל את האישה. הוא נעצר בביתו ביום חמישי האחרון על ידי המשטרה.

תחילה אמר לומלי לנוסעת כי עליו להסתכל בתוך החזייה שלה על מנת לוודא שהיא אינה מסתירה כלום בפנים, ובהמשך דרש ממנה להפשיל את מכניסה על מנת "שיוכל להסתכל פנימה", סיפרה הקורבן לחוקרים.

לאחר מכן הוא לקח אותה למה שהגדיר כחדר פרטי עבור בדיקת שיקוף מעמיקה יותר, אולם כשהיו השניים לבדם במעלית בדרכם לחדר, אמר לה כי ניתן לבצע את הבדיקה כעת.

לדברי האישה, לומלי הסביר שעליו להיות משוכנע כי אין משהו שמוסתר בתוך חזייתה, וביקש ממנה להרים את חולצה על מנת "להראות לי את החזה שלך במלואו". בנוסף, הוא שוב הציץ מבעד למכנסיה, ואז שיחרר אותה לדרכה, תוך שהוא פולט לעברה כי יש לה חזה נאה.

 

החשוד מוחזק כעת במעצר כאשר נקבע לו ערבות בסך 50 אלף דולר. "אין שום תירוץ להתנהגות מסוג זה", מסר התובע בתיק.

עוד נודע כי ה-TSA דיווח על המקרה לסוכנות ה-FBI וכתוצאה מכך שוחרר העובד מתפקידו לפני מספר חודשים. דוברת ה-FBI מסרה כי החקירה בעניינו של לומלי נפתחה בעקבות תלונה על בדיקת שיקוף לא ראויה של לפחות אישה אחת באזור פרטי בשדה התעופה.

מטעם מעסיקיו של לומלי, ה-TSA, נמסר בהצהרתם כי ההתנהגות על פי כתב האישום "אינה מקובלת ומהווה עלבון עבור עובדינו המסורים".

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE