הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פורטלנד: הכירו את העיר האקצנטרית והמוזרה ביותר בארצות הברית
העיר הגדולה ביותר במדינת אורגון היא מרכז חשוב של אוכל משובח, בירה בתוצרת עצמית והרבה טבע, עם נוף הצופה אל שלוש הרים עיקריים ואחד מהיערות האורבניים הגדולים ביותר באמריקה. לפניכם כמה דברים לראות ולעשות כשאתם מבקרים בפורטלנ

העיר פורטלנד שבאורגון נחשבת לאחת מהערים הירוקות והמגניבות ביותר בארצות הברית. העיר לא תמיד הייתה יפה ובעניינים כמו שהיא היום. יוסדה ב-1840, פורטלנד החלה כעיירת חוטבים, אך הגישה שלה לאוקיאנוס השקט דרך נהר ווילאמט וקולומביה הפכה אותה למרכז מסחרי חשוב, מיקום המושך אליו אוכלוסייה גדולה - רבים מהם יורדי ים פרימיטיביים ואנשים המבקשים להרוויח כמה דולרים מהירים. במשך רוב שנות קיומה, לפורטלנד יוחס מוניטין ירוד, והיא נחשבה למקום מסוכן ושורץ פשע. 

ואז נכנס כוח הפרח.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עם הופעת ההיפים, תת תרבות משנות ה-60, פורטלנד הפכה ליותר ויותר צעירה, הרפתקנית יותר, אומנותיות ופוליטית יותר. 

היום, העיר הגדולה ביותר במדינת אורגון היא מרכז חשוב של אוכל משובח, בירה בתוצרת עצמית והרבה טבע, עם נוף הצופה אל שלוש הרים עיקריים ואחד מהיערות האורבניים הגדולים ביותר באמריקה. לפניכם כמה דברים לראות ולעשות כשאתם מבקרים בפורטלנד: 

 

1. טיול בחיק בטבע בתחומי פארק "פורסט"

היער הירוק משתרע על 5,200 דונמים, מהגדולים ביותר בעולם. הצטיידו בנעלים נוחות ומצלמה ושקלו לערוך פיקניק בגן הציבורי ולחדש אנרגיות.  

 

2. מחפשים בירה – קחו שלוק מפורטלנד

פורטלנד היא ככל הנראה עיר הבירה (תרתי משמע) של מבשלות עצמאיות, בשטחה מספר אדיר של מבשלות, המייצרות מגוון רחב של המשקה הפופולארי, על שלל סוגיו, טעמיו וצבעיו השונים. אם יש בזה כשות, אתה בטח תוכל למצוא את זה בפורטלנד.

 

3. בקרו בשוק של יום ראשון 

ימי ראשון על שפת נהר הווילאמט, העיר הכבר קסומה, מקבלת חיזוק ומנסה נוספת של קסם: השוק הפתוח הגדול ביותר בארצות הברית. בשוק תוכלו למצוא את כל סוגי האוכל, ממאכלים שונים, תוצרת חקלאית, דברי אומנות, בגדים ועוד.  

 

4. צרכו קצת אומנות 

פורטלנד מפורסמת בקרב באומה בזכות המוחות היצירתיים המאכלסים אותה. בלו חצי יום במוזיאון האומנות של פורטלנד וב"מרכז לאומנות בת זמננו ולתרבות" והתנסו ברוח היצירתית שהופכת את פורטלנד למקסימה במוזרותה.

 

5. הריחו את הפרחים 

במרחק לא רב מפארק פורסט נמצא רעהו המבוית במקצת  פארק וושינגטון. שם תוכלו לבקר בגן הוורדים הבינלאומי, אחד מן המוסדות הוותיקים והמפורסמים ביותר בכל הקשור לטיפוח זנים חדשים של הפרח הריחני. הגן הוא ביתם של עשרות אלפי שיחיי שושנים, השייכים למאות זנים מגוונים. 

 

6. צאו לטיול בצד הפראי 

גם כן בפארק וושינגטון, גן החיות 'אורגון' הוא אחד מן האטרקציות התיירותיות הטובות ביותר בפורטלנד, הוא גם ביתם של מגוון רחב של חיות יפות, לרבות נמר האמור בנמצא בסכנת הכחדה. גן החיות מסור לשימור הטבע ולחינוך הציבור אודות חיות הבר, והסיכונים העומדים בפניהם בעקבות התנהלות המין האנושי. 

 

7. רגע של זן (שלווה) 

תחנה אחרונה בפארק וושינגטון, הגן היפני של פורטלנד נחשב לאחד הגנים האותנטיים ביותר מסוגו, שנמצא מחוץ למדינת יפן. זהו המקום לעסוק במדיטציה, לשקוע ביופי טבעי וללמוד על התרבות, המטבח והאומנות היפניים. 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE