הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ברגעים אלה: גואנז'ו וגם הונג קונג, כ-400 מליון בני אדם בהסגר בעקבות המשך התפשטות נגיף הקורונה
מספר החולים עבר את סך 35,000 אלף בני האדם ומספר המתים חצה את רף ה-700, בינתיים סין הסכימה לקבל סיוע אמריקני בזמן שהונג קונג ומחוז גואנז'ו מצויים בהסגר

חדשות רעות מסין.

מספר מקרי המוות מנגיף הקורונה טיפס היום לכ-722, כשמספר החולים טיפס לכ-35,000 בני אדם. כזכור לפני כשבוע וחצי מספר החולים עמד על כ-2000, משמעות הצמיחה המהירה בנתונים - הנגיף מתפשט בקצב כמעט אקספוננציאלי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


למעלה מ-700 מתים, אך יש החושדים כי המספר האמיתי גבוה בהרבה (צילום: Cambridge Mask)

נכון לעתה מספר האנשים הנמצאים תחת השגחה רפואית בחשד להידבקות עומד על כ-189,000 בני אדם, עם זאת אתר חדשות מרכזי בטיוואן דיווח שלשום כי מספר המתים האמיתי אשר ממשלת סין מסתירה מהמערב הינו למעשה גבוה בהרבה, ועומד על כ-20,000 מקרי מוות. 

נתון זה התפרסם במקביל לכינוסה בוושינגטון של מסיבת עיתונאים בה ראשי הצוות האמריקני למאבק בנגיף שהתכנסו בבית הלבן הודיעו כי חברות במגזר הפרטי בארה"ב יספקו סיוע לבתי החולים בסין.

 

 

הערכות של ג'יי פי מורגן להמשך התפרצות המגיפה (צילום: Zerohedge)

עוד מסתבר כי סינגפור העלתה את הכוננות בשטחה ל'כתום',  זאת במקביל למספר מדענים גרמנים שטוענים כי הוירוס יכול לשרוד כ-9 ימים על משטחים. במקביל בהונג קונג מחאות המוניות שהובילו לשביתת רופאים בעיר ביומיים האחרונים, אילצו את הרשויות להטיל מצור על העוברים ושבים משטח סין, כאשר לפי דיווחים ראשוניים ממשלת סין עצמה החליטה להטיל עוצר על העוברים ושבים מאזור גואנז'ו המתועש בו חיים למעלה מ-400 מיליון בני אדם.

ובתוך כך רבים חוששים כי הממשלה הסינית עדיין לא נוהגת בשקיפות מלאה ביחס לנתונים שהיא מפרסמת נכון לעתה Bloomberg טוען כי מספר מקרי המוות האמיתיים כנראה גבוה בהרבה שכן מערכת הבריאות במחוז הובאיי (בו מצויה וואהן) כבר קרסה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE