הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המורה שכבה עם תלמיד חטיבת הביניים בזמן שבנה הקטן שוהה בבית
הלם בעיירה זאקארי שבלואיזיאנה, המורה למדעים מחטיבת הביינים המקומית פיתתה את הנער באמצעות תמונות עירום וסיפקה לו מריחואנה, השניים שמרו על מערכת היחסים בסוד, אך כשהיא נחשפה מצאה עצמה המורה המוערכת מאחורי סורג ובריח

מורה בחטיבת הביניים נורת'ווסטרן שבעיר זאכארי, במדינת לואיזיאנה קיימה יחסי מין מספר רב של פעמים עם תלמיד בן 15 בזמן שבנה הקטן שוהה בבית.

אלהריאה סילבה בת ה-34 שלימדה מדעים בחטיבת הביניים המקומית, הסגירה עצמה השבוע לכוחות אכיפת החוק לאחר חקירה מאומצת של משטרת זאקארי שנעשתה בשיתוף פעולה עם משרד השריף המקומי של מחוז איסט באטן רוז'.

העילה למעצר - אישומים על קיום יחסי מין עם קטין במהלך חופשת הקיץ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סילבה בתמונת המעצר שלה (צילום: NY Post)

הקשר בין סילבה והקטין החל דרך מערכת האימיילים הבית ספרית במסגרתו שלחה המורה תמונות וסרטוני עירום שלה אל התלמיד.

בשלב מאוחר יותר החלה סילבה לאסוף את התלמיד ברכבה הפרטי מביתו, ולהביאו אל ביתה שם קיימו השניים יחסי מין, לא אחת כאשר בנה הקטן של סילבה נמצא בבית, וכאשר סילבה 'מתדלקת' את הנער עם סיגריה אלקטרונית המכילה THC.

בשלב מסוים, כשביקש הנער לצאת בגלוי ולספר לאנשים על מערכת היחסים היא התחננה בפניו שישמור על הסוד שכן הדבר ישפיע באופן שלילי על הקריירה שלה ועל משפחתה, כך לפי הכתוב בצו המעצר.

בינתיים סילבה הושמה בחופשה כפויה בתשלום מטעם בית הספר שמסר כי "איננו מחפים על אף אחד, איננו מטאטאים דברים מתחת לשטיח, אנו פועלים לפי החוק, ואיננו יכולים להגיב מעבר".

נכון לעתה סילבה נמצאת במעצר בחשד לקיום יחסי מין עם קטין, היא מוחזקת בבית הכלא איסט באטון רוג'.

79% לא
21% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE