הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: גבר התחזה לנהג אובר ותקף מינית
במשטרת בייקרספילד מקווים כי פרסום תמונתו ושמו של החשוד יוביל לכך שקורבנות נוספים ידווחו על מעשיו; עד כה הוא מואשם בפריצה, כליאת שווא וניסיון לתקוף מינית. באחד המקרים הוא הסיע אישה לביתה, ואז הציץ אל תוך ביתה מחלון בחצר

גבר החשוד שהתחזה לנהג בשירות הנסיעות השיתופיות כגון אובר כדי לתקוף מינית נשים נעצר בשבוע שעבר, כך על פי רשויות החוק בקליפורניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

החשוד, נאסף ראג'הב בן ה-48, נעצר בבוקר יום שישי בבית בעיר בייקרספילד, והוא צפוי לעמוד לדין בגין פריצה, כליאת שווא וניסיון לתקיפה מינית. אם לא די בכך, חוקרי המשטרה סבורים כי ישנם קורבנות נוספים, ולפי ההערכות פרסום שמו ותמונתו יוביל לדיווחים נוספים על תקיפות מיניות.

במשטרה חוקרים לפחות שלושה מקרים בהם ראג'הב התחזה לנהג באחד השירותים: האחרון היה לפני פחות מעשרה ימים, אך שני המקרים הנוספים שנחקרים אירעו ב-2019 ו-2018. מכתב האישום עולה כי ראג'הב התחזה בתחילת החודש לנהג באובר או ליפט, וניסה להכריח אישה להיכנס למכוניתו בכוח.

 

החשוד, נאסף ראג'הב, לצד הרכב שבו עשה שימוש כ"נהג אובר" (צילום: משטרת בייקרספילד)

 

בתקרית אחרת הוא נישק נוסעת כנגד רצונה לאחר שהסיע אותה לביתה, ובמקרה נוסף דיווחה אישה שראתה את ראג'הב מציץ אל תוך ביתה מחלון בחצר האחורית. הוא אף מואשם שפרץ לביתה של אישה שאותה הסיע הביתה.

לפי המשטרה, כל התקיפות וניסיונות התקיפה של ראג'הב התרחשו בצפון-מערב בייקרספילד, וכאמור, במשטרה סבורים שישנם קורבנות נוספים. עוד אמרו במשטרה כי הנאשם ככל הנראה היה מסתובב במקומות בילוי כמו ברים ומסעדות כדי לחפש את הקורבן הבא: "כלל הקורבנות הם נשים צעירות שהיו תחת השפעת אלכוהול כאשר נכנסו לרכבו של החשוד", אמרו במשטרת בייקרספילד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE