הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"בני ברית" לחצו, ליגת הבייסבול הסכימה לנתק את קשריה עם רוג'ר ווטרס
הזמר שמוכר מלהקת פינק פלויד ומהאהדה שלו לתנועת ה-BDS פרסם את סבב ההופעות החדש שלו באמצעות ליגת הבייסבול, אך לאחר פנייה של הארגון יהודי בנושא הוחלט לסיים את הקשר העסקי

ליגת הבייסבול האמריקאית החליטה להפסיק לשדר פרסומות של הזמר הבריטי והפעיל האנטי-ישראלי, רוג'ר ווטרס, וזאת בעקבות פנייה בנושא שהתקבלה מצד ארגון יהודי בארה"ב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ווטרס במהלך הופעה (צילום: Getty Images)

 

ווטרס התפרסם בזכות להקת פינק פלויד, אך שמו עלה לכותרות בשנים האחרונות בעיקר בשל פעילותו כנגד ישראל ובעד תנועת ה-BDS שקוראת לחרם על המדינה. בשנת 2013 הוא פרסם מכתב גלוי שבו דרש מאמנים אחרים שלא להגיע לישראל בטענה ש"המדינה מנהלת משטר אפרטהייד".

כעת, ליגת הבייסבול בארה"ב (מייג'ור ליג בייסבול) הודיעה כי לא תשדר יותר פרסומות עבור סבב ההופעות "This is Not A Drill" שאמור להתחיל בפיטסבורג ב-8 ביולי ולהסתיים בתחילת אוקטובר בדאלאס.

בחודש שעבר שיגר ארגון "בני ברית" מכתב לעבר נציב ה-MLB, רוב מנפרד, ובו הבקשה להפסיק את שיתוף הפעולה עם כוכב פינק פלויד לשעבר: "רוג'ר ווטרס הופיע בעבר כשהוא מחזיק בבובת חזיר מתנפחת שעליה צוייר מגן דוד. הוא משתתף בתנועת ה-BDS שקוראת לאפליה כנגד מדינת ישראל, והוא אף תוקף אמנים שבוחרים להופיע במדינה. הוא מאשים את 'השדולה היהודית' בהשתקה, כינה את ישראל כ'מדינת אפרטהייד' וטען שישראל מבצעת טיהור אתני".

 

חזיר ועליו מגן דוד מרחף מעל לבמה במהלך הופעה של ווטרס (צילום: AP)

 

ביום שישי האחרון הודיע הארגון כי בעקבות הפנייה הוחלט שלא לחדש את חוזה הפרסום עם ווטרס, כך שסבב ההופעות לא יקודם ע"י ה-MLB יותר. עוד אמרו בליגת הבייסבול כי חוזה הפרסום לא נחתם ישירות עם ווטרס, אלא עם חברת AEG/Concerts West המקדמת הופעות של אמנים רבים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE