הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: צעיר דהר עם רכבו לעבר מתנדבים של המפלגה הרפובליקנית
בשלב זה לא ברור מה הוביל את גרגורי טים לבצע את ניסיון הדריסה במגרש חנייה בג'קסונוויל. עוברי אורח סיפרו שהניף אצבע משולשת בעודו בורח מהזירה, אך רכבו תועד והוא נעצר כעבור כמה שעות

רשויות החוק בפלורידה עצרו במהלך השבוע צעיר תושב המדינה בחשד שדרס אוהל שבו אנשי סניף מקומי של המפלגה הרפובליקנית סייעו בתהליך הרישום לבחירות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, גרגורי טים, על רקע ההרס שהותיר במגרש החנייה (צילום: DuvalGOP@)

 

החשוד, גרגורי וויליאם לואל טים בן ה-27, נעצר בתום מצוד קצר, ובכתב האישום שיוגש נגדו מופיעים 2 סעיפים של תקיפה בנסיבות מחמירות וסעיף נוסף של נהיגה עם רישיון שנפסל.

 

ניידת של המשטרה שהוזעקה לאירוע (צילום: DuvalGOP@)

 

לפי הדיווחים, אנשי המפלגה הרפובליקנית במחוז דובאל התמקמו במגרש החנייהש של מרכז קניות בשכונת סנדלווד בעיר ג'קסונוויל ביום שבת האחרון. בסביבות השעה 2:45, הנאשם נסע במהירות גבוהה ברכבו המסחרי, אך למרבה המזל כל הנוכחים הצליחו להינצל ולא היו נפגעים.

מיד לאחר מכן, הנאשם הניף אצבע משולשת לעבר המתנדבים, וברח מהמקום. הנשיא טראמפ התייחס לאירוע בקצרה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "דיווח הועבר לרשויות החוק. תיזהרו לכם, בחורים קשוחים", הוא צייץ.

 

טים בורח ברכבו מזירת האירוע (צילום: DuvalGOP@)

 

הנוכחים במקום תיעדו את טים ואת רכבו, ובתוך כשעתיים הוא נעצר ע"י המשטרה. בית המשפט קבע לו שחרור בערבות עבור 500 אלף דולר. נכון לשעה 5:20 אחר הצהריים (שחמ"ז) ביום שני, טים נותר במעצר. הוא צפוי לשוב לבית המשפט בעוד כשלושה שבועות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE