הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: 2 נשים סיממו גבר וגנבו ממנו שעוני יוקרה
קורבן האירוע מאושפז מזה שלושה חודשים כשהוא מחוסר הכרה, והנסיבות שהובילו לכך אינן ברורות. ככל הנראה, שתי החשודות הכניסו חומר כלשהו למשקה שלו. ערך השעונים לא ידוע, אך במשטרה אמרו שמדובר ב"פריטים יקרים ביותר"

משטרת לוס אנג'לס עורכת חיפושים נרחבים אחר שתי נשים שלפי החשד סיממו גבר, גנבו מביתו תכשיטי יוקרה והשאירו אותו מחוסר הכרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שתי החשודות כפי שתועדו במסעדה (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

לפי הודעת ה-LAPD שנמסרה השבוע, שתי הנשים פגשו את הקורבן ואת חברו ב"מסעדה יוקרתית" במערב העיר בסוף חודש אוקטובר האחרון. בשלב מסוים, ארבעת הסועדים עזבו את המסעדה ונסעו לביתו של הקורבן בשכונת בוורלי גרוב.

כאשר הגיעו לבית, הארבעה המשיכו לשתות, ובשלב מסוים הקורבן נשאר בבית עם אחת הנשים כאשר חברו והאישה הנוספת ישבו בחצר. בהמשך, האישה אמרה שהיא הולכת לשירותים, אך כאשר היא לא שבה, חברו של הקורבן נכנס לבית.

בפנים הוא גילה את חברו שוכב על רצפת הסלון כשהוא מחוסר הכרה. הוא הזעיק את כוחות ההצלה, שפינו אותו לבית החולים במצב קשה, אך יציב. עד היום לא ברורות הנסיבות שהובילו למצבו, אך ככל הנראה הוכנס חומר כלשהו למשקה שלו.

 

 

"בהמשך החקירה נודע לנו שלפחות שני שעוני יוקרה נגנבו מהבית", אמרו במשטרה, אך סירבו לפרט לגבי הערך של אותם שעונים. שתי החשודות תוארו כנשים לבנות בשנות העשרים לחייהן. לאחת שיער בלונדיני, והשנייה ככל הנראה חבשה פאה אדומה.

כדי לסייע בתהליך הזיהוי של השתיים, במשטרה החליטו לפרסם תיעוד של החשודות ממצלמות אבטחה במסעדה ובביתו של הקורבן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE